Ανατρεπτική, πρωτότυπη, άκρως πρωτοποριακή και ευρηματική η νέα καμπάνια της Q, που υπογράφει η McCann Erickson Athens, εκπέμπει με ευρηματικό τρόπο τα… μηνύματα της καρτοκινητής στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες της.
Ο σχεδιασμός και η δημιουργική ιδέα της νέας καμπάνιας της Q ανήκει στη διαφημιστική εταιρεία McCann Erickson, ενώ η παραγωγή ανήκει στην Boo Productions και στο σκηνοθέτη Πάνο Κορώνη.
Επιλέγοντας το ζεστό και αισιόδοξο πορτοκαλί ως το νέο χρώμα του λογοτύπου, η McCann αναδεικνύει το καινούργιο στίγμα της μάρκας και τη φέρνει κοντά στους καταναλωτές της με τρόπο απλό, εύληπτο και αποτελεσματικό.
Βασικός πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο ηθοποιός Μάκης Παπαδημητρίου που ως αγγελιοφόρος της Q καταφέρνει μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα να μεταδώσει το μήνυμά της με αρκετή δόση χιούμορ, αλλά και να ξαφνιάσει ευχάριστα με μία απροσδόκητη εξέλιξη στο τέλος κάθε τηλεοπτικού σποτ!
Υπενθυμίζεται ότι η Q προσφέρει δωρεάν 1.000 λεπτά ομιλίας προς όλη την Q και 500 ΜΒ mobile internet για 30 μέρες, με την πρώτη ανανέωση κάθε μήνα των 10 ευρώ. Τόσο στα πακέτα ομιλίας για εθνικές κλήσεις, όσο και στις βασικές χρεώσεις προς Ελλάδα και εξωτερικό, η Q είναι η μόνη καρτοκινητή που προσφέρει χρέωση ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο.