Οι πρώτες εβδομάδες τηλεοπτικού ανταγωνισμού έβγαλαν ήδη νικητή. Το Mega, που βρισκόταν στο τέλος της περασμένης τηλεοπτικής σεζόν σε «κρίση», κατάφερε να επιβληθεί στον ανταγωνισμό, παρουσιάζοντας τις τρεις εβδομάδες του Οκτώβρη σαρωτική νίκη στα ποσοστά τηλεθέασης.
Και δεν είναι μόνο το «Νησί», που ως ελληνική σειρά κερδίζει την πλειονότητα του κοινού που βλέπει τηλεόραση τα βράδια της Δευτέρας. Είναι και όλες οι άλλες εκπομπές, από την πρωινή πρόταση του καναλιού με τους Γ. Λιάγκα και Φ. Σκορδά, που μέχρι στιγμής δικαιώνει τις επιλογές του Π. Μπούτου, έως και τις ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού, που κερδίζουν τα ποσοστά τηλεθέασης.
Το ποικίλο και σαφώς πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα του Mega φαίνεται ότι κατάφερε να ενσωματώσει τα κόλπα των άλλων καναλιών και βρίσκεται στην αρχή της σεζόν με διαφορά 7 μονάδων από το δεύτερο κανάλι σε τηλεθέαση, τον ΑΝΤ1.
Αυτό, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Παρόν, δημιουργεί «εμφράγματα» στα άλλα κανάλια, όπως τον Alpha που βρίσκεται σε κρίση προγράμματος. Οι επιλογές των στελεχών του RTL δέχονται πλέον έντονες επικριτικές εκπομπές, αφού -όπως φάνηκε- τα ριάλιτι και οι real life εκπομπές δεν καταφέρουν να πιάσουν ούτε καν τα περυσινά νούμερα τηλεθέασης.