Δραματικά είναι τα στοιχεία της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ για τον Σεπτέμβριο, με καταγεγραμμένη πτώση κατά 24,23%. Η τηλεόραση χάνει 31,49% (έλαβε 44,1 εκατ. ευρώ), τα περιοδικά χάνουν 19,9% (έλαβαν 48,7 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες εμφανίζουν μείωση 20,2% (έλαβαν 38,8 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο έχει μείωση 23,3% (έλαβε 9 εκατ. ευρω).
Η πτώση στο εννιάμηνο του 2010 για όλα τα ΜΜΕ, σύμφωνα με το Παρόν, είναι 11% και για την τηλεόραση 10,8%.
Ο φόβος όμως των καναλιών αφορά τον Οκτώβριο, για τον οποίο τα πρώτα στοιχεία είναι αποκαρδιωτικά και αναμένεται πτώση κατά 35%.