Έχοντας παρατάξει στην πρώτη γραμμή τα πιο βαριά τους όπλα, τα κανάλια δίνουν φέτος σκληρή «μάχη» πστην prime time ζώνη, διεκδικώντας δυναμικά το ενδιαφέρον των τηλεθεατών αλλά και το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστής πίτας.
Ο ΑΝΤ1 εστίασε σε σειρές που το τηλεοπτικό κοινό είχε αγαπήσει από την περσινή σεζόν αλλά και σε καινούριες. Και όπως δείχνουν τα νούμερα τηλεθέασης, έχει ήδη «πάρει κεφάλι» έναντι των αντιπάλων του.
Με κορυφαία τη δραματική σειρά εποχής «Άγριες Μέλισσες» η οποία αναδεικνύεται σε κάθε της προβολή, νικήτρια στη μάχη των αριθμών, ξεπερνώντας το 30%, ενώ και οι υπόλοιπες ελληνικές σειρές του καταγράφουν το υψηλότερο μερίδιο, στο κοινό 18-54, από την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών σειρών που παίζουν καθημερινά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σειρά «Πέτα τη φριτέζα», που προβάλλεται για δεύτερη σεζόν και έχει καταφέρει να βρίσκεται μέσα στην πρώτη τριάδα επιλογής (καθημερινών) ανεξαρτήτου slot, ενώ κυμαίνεται στο 18,5%.
Αλλά και οι σειρές «Μην ψαρώνεις» και «Αν ήμουν πλούσιος» προπορεύονται σε μερίδιο αρκετών ελληνικών σειρών του ανταγωνισμού και κυμαίνονται στο 16%, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικές πρωτιές σε συγκεκριμένα επιμέρους κοινά.
Πολύ δυνατή είναι και η πορεία της σειράς «Γυναίκα χωρίς όνομα», η οποία βρίσκεται και φέτος στην κορυφή, με μέσο όρο γύρω στο 22,5%
Στο κανάλι του Αμαρουσίου θα πρέπει να είναι ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις. Έναν μήνα μετά την εκκίνηση της νέας τηλεοπτικής σεζόν και με όλες τις σειρές, τα τηλεπαιχνίδια και τις εκπομπές του να έχουν πιάσει τους στόχους και να καταγράφουν πρωτιές και υψηλές τηλεθεάσεις, ο ΑΝΤ1 περνά μπροστά από τον ανταγωνισμό στο δυναμικό κοινό 18-54, που ενδιαφέρει τη διαφημιστική αγορά και αναδεικνύεται, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, ο ισχυρότερος αντίπαλος στην τηλεοπτική αρένα.
Φέτος, αποδεικνύεται ότι η μυθοπλασία είναι το δυνατό χαρτί του ΑΝΤ1 για την prime time ζώνη.