Ο Γιώργος Λιάγκας επέστρεψε στα τηλεοπτικά δρώμενα μέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ με διπλό ρόλο. Εκτός από τη παρουσίαση της εκπομπής «Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα» ανέλαβε και το τηλεπαιχνίδι Guess My Age. Πρόκειται για ένα project το οποίο ο ΣΚΑΪ φιλοδοξεί πως θα κατακτήσει μέχρι και τη πρώτη θέση του πίνακα της τηλεθέασης στην ώρα της προβολής του.
Το Guess My Age έκανε πρεμιέρα τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου και τα πρώτα στοιχεία που έφτασαν στα γραφεία των υπευθύνων του σταθμού είναι ενθαρρυντικά πως ο τελικός στόχος θα επιτευχθεί. Μέσα σε χρονικό διάστημα 3 μηνών, ο ΣΚΑΪ συγκέντρωσε σχεδόν 4.000 συμμετοχές από ανθρώπους που θέλουν να παίξουν και όχι να κάτσουν απλά στις θέσεις των «αγνώστων».
Αξιοσημείωτο είναι πως κατά τη πρώτη εβδομάδα προβολής του παιχνιδιού, η οποία ήταν και η εβδομάδα του promotion της εκπομπής γι’αυτό και τα επεισόδια προβαλλόντουσαν το βράδυ, στα γραφεία του σταθμού έφτασαν 700 συμμετοχές. Από αυτές, οι 450 ήταν γυναίκες. Το γυναικείο κοινό έχει δείξει την προτίμηση του στο Guess My Age. Σύμφωνα με τα νούμερα τηλεθέασης, στα κορίτσια ηλικίας 18-24, ο μέσος όρος τηλεθέασης του Guess My Age ήταν 25,3%, ενώ μέσα στην εβδομάδα άγγιξε και το 29,2%.
Στο γενικό σύνολο του τηλεοπτικού κοινού, το τηλεπαιχνίδι σημείωσε μέσο όρο 18,3% ενώ έστω για ένα λεπτό οι τηλεθεατές που το παρακολούθησαν έφτασαν τους 1.541.417. Στο δυναμικό κοινό 18-54, ο μέσος όρος τηλεθέασης του παιχνιδιού σχεδόν όλη την εβδομάδα ήταν περίπου στο 15,6%. Αναλυτικά τη Δευτέρα σημείωσε 13,9%, την Τρίτη 16,4%, την Τετάρτη 16,8% και την Πέμπτη 15,5%.
Το Guess My Age έχει προβληθεί συνολικά σε 20 χώρες, μεταξύ αυτών Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Σλοβακία, Ρουμανία, Γερμανία, Χιλή, Ουρουγουάη και Ταϊλάνδη ενώ στις χώρες προβολής του έχει ξεπεράσει σε αριθμό τα 1.500 επεισόδια. Επίσης έχει λάβει το βραβείο «Export Format prize» στο Mipcom 2016 (Marché International des Programmes de Communication), πρόκειται για το TV Programme Trade το οποίο πραγματοποιείται στις Κάννες.