Τον τελικό ανάδοχο του διαγωνισμού της για το νέο σύστημα μέτρησης επισκεψιμότητας, ανακοίνωσε χθες η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου.
Πρόκειται για την κοινοπραξία των διεθνών εταιριών AT Internet και Nugg.ad, οι οποίες επιλέγησαν μέσα από μία διαδικασία, που ξεκίνησε με την προκήρυξη του διαγωνισμού το περασμένο φθινόπωρο και έληξε με την καταληκτική Έκακτη ΓΣ της ΕΝΕΔ την Παρασκευή 29 Μαρτίου. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν επίσης οι εταιρείες Gemius, Webtrends και Adobe ενώ παρόντες, με συμβουλευτικό ρόλο στην διαδικασία, ήταν οι κλαδικοί φορείς ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΙΑΒ.
«Ο διαγωνισμός της ΕΝΕΔ αποτέλεσε μία ιδιαίτερα ξεχωριστή διαδικασία για πολλούς λόγους: τόσο για τον αριθμό και το υψηλό επίπεδο των φακέλων που λάβαμε όσο και από την συμμετοχή, ως παρατηρητών και συμβούλων, των φορέων της αγοράς και των πελατών μας. Το πρώτο καταδεικνύει ότι η ελληνική ψηφιακή αγορά -και δη το εκδοτικό της μέρος- αξιολογείται από τους διεθνείς παίκτες ως σημαντική ενώ το δεύτερο διασφαλίζει πως η τελική μας επιλογή όχι μόνο έγινε με υποδειγματική διαφάνεια αλλά, ακόμα περισσότερο, έλαβε υπόψη της και τις απόψεις των συνεργατών μας» δήλωσε ο Πρόεδρος της ΕΝΕΔ κ. Θωμάς Σιωζόπουλος.
Οι AT Internet και Nugg.ad, που απαρτίζουν την ανάδοχο κοινοπραξία, είναι σημαντικοί διεθνείς παίκτες στον χώρο των μετρήσεων, με πελατολόγιο που περιλαμβάνει εκδοτικά brands παγκόσμιου βεληνεκούς (Le Monde, Axel Springer, Le Figaro, Schibsted, WAZ, La Vanguardia κ.α.), τηλεοπτικούς σταθμούς (TV5, RTL, TF1, arte κ.α.) αλλά και διαφημιστικούς οργανισμούς (Omnicom, Starcom Mediavest, vivaki κ.α.).
Υπενθυμίζεται πως η νέα μέτρηση αφορά τα πλήρη και συνδεδεμένα μέλη της ΕΝΕΔ αλλά και την νέα κατηγορία ‘Συνεργάτη’ που μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να συμμετέχει στην μέτρηση χωρίς να είναι μέλος της ΕΝΕΔ.