Όταν η AT&T αγόρασε την Time Warner και δημιούργησε τη WarnerMedia, ήταν ξεκάθαρο πως ο μεγάλος στόχος ήταν να φτιαχτεί μια υπηρεσία streaming που να μπορεί να τα βάλει με το Netflix.
Σύμφωνα ωστόσο με αποκάλυψη της «Wall Street Journal», η WarnerMedia θα συνεργαστεί με πολλούς και διάφορους ώστε να φιλοξενήσει περιεχόμενο από το HBO, το Cinemax και τη Warner Bros. φυσικά, θέλοντας να κάνει το πακέτο της ακόμα πιο ελκυστικό.
Η υπηρεσία αναμένεται να κυκλοφορήσει δοκιμαστικά μέσα στη χρονιά και επισήμως κάποια στιγμή κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, μιας και η WarnerMedia κρατά ακόμα κλειστά τα χαρτιά της.
Όπως είχε δηλώσει ωστόσο το περσινό φθινόπωρο η μητρική AT&T, η υπηρεσία θα αποτελείται από καινούριες δικές της παραγωγές, αλλά και όλο το τηλεοπτικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο των συνεργαζόμενων δικτύων. Μεταξύ των οποίων και η τεράστια βιντεοθήκη της WarnerMedia.
Μόνο που με την ομοβροντία όλων αυτών των παρόχων video streaming που κατακλύζουν πια την αγορά, μεταξύ των οποίων και η πρόσφατη πλατφόρμα Disney+, η WarnerMedia είναι υποχρεωμένη να κινηθεί εξαιρετικά προσεκτικά.
Η ανακοίνωση της μηνιαίας συνδρομής στα 16-17 δολάρια, εκεί ας πούμε που η συνδρομή μόνο στο HBO Now κοστίζει 15 δολάρια, είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Το HBO Now φαίνεται πως θα το σκοτώσει δηλαδή, αν και δεν έχει απαντήσει ακόμα επισήμως αν σκοπεύει να το αποσύρει, τώρα που τέλειωσε και το φαινόμενο «Game of Thrones».
Αν θα αποτελέσει αντίβαρο στο βαρύ πυροβολικό Netflix βέβαια, αυτό μένει να φανεί…