Εκπρόσωποι αμερικανικών στούντιο, μεταξύ των οποίων «κολοσσοί» όπως το Netflix, η Amazon, η Disney και η Universal, είχαν την ευκαιρία να εκτιμήσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας και να ενημερωθούν για τις διευκολύνσεις που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο στη χώρα μας για τον κινηματογράφο και την οπτικοακουστική παραγωγή.
Με πρωτοβουλία του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ), 25 εκπρόσωποι των αμερικανικών στούντιο φιλοξενήθηκαν στην Ελλάδα, το διάστημα από 6 ως 13 Μαΐου και ενημερώθηκαν αναλυτικά για το Νόμο 4487/2017, ο οποίος προβλέπει την επιστροφή του 35% των επιλέξιμων δαπανών σε όσους πραγματοποιούν παραγωγές στην Ελλάδα (cash rebate), καθώς και για τα νέα κίνητρα και διευκολύνσεις που παρέχει το νέο θεσμικό πλαίσιο για τον κινηματογράφο και την οπτικοακουστική παραγωγή (φορολογική ελάφρυνση διαφόρων δαπανών 30%, εργόσημο για βοηθητικούς ηθοποιούς, αναπτυξιακός νόμος κ.λπ.).
Το ταξίδι διοργανώθηκε σε συνέχεια των επισκέψεων και επαφών που πραγματοποίησε στο Λος ‘Αντζελες ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος και είχε ως σκοπό την ανάδειξη της Ελλάδας ως ελκυστικού προορισμού για την υλοποίηση οπτικοακουστικών παραγωγών, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, στη διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα, οι εκπρόσωποι της αμερικανικής οπτικοακουστικής βιομηχανίας επισκέφθηκαν ελληνικά στούντιο και είχαν συναντήσεις με εκπροσώπους της εγχώριας παραγωγής, ενώ παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να εκτιμήσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας ως ενός ανεξάντλητου «φυσικού πλατό» ποικίλων αποχρώσεων και ιδιαίτερων locations.