Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα του Survivor 3 έχει ξεκινήσει και σε λίγες ώρες το ριάλιτι επιβίωσης που πριν δύο χρόνια σάρωνε σε τηλεθέαση, επιστρέφει στους τηλεοπτικούς δέκτες.
Και στόχος είναι να επιστρέψει στο θρόνο του, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του «βασιλιά των ριάλιτι» που είχε κατακτήσει στον πρώτο κύκλο, αλλά είδε να κλονίζεται πέρυσι, μιας και το Survivor 2 δεν είχε φέρει τα προσδοκώμενα νούμερα τηλεθέασης.
Και αυτό είναι το μεγάλο φετινό στοίχημα τόσο του Ατζούν Ιλιτζαλί, όσο και του ΣΚΑΪ. Άλλωστε και οι δύο πλευρές έχουν επενδύσει πολλά στο Survivor Ελλάδα – Τουρκία και κοινή τους φιλοδοξία είναι να γίνει και πάλι ο κυρίαρχος της prime time ζώνης. Σε μία περίοδο δύσκολη και άκρως ανταγωνιστική.
Ο προβληματισμός του Ατζούν
Για τον Τούρκο παραγωγό του Survivor είναι κι ένα προσωπικό στοίχημα η επιτυχία του φετινού φιλόδοξου εγχειρήματος. Ο ίδιος υπήρξε παρουσιαστής στο αντίστοιχο ελληνοτουρκικό Survivor τη σεζόν 2006-07 (στην Ελλάδα παρουσιαστής ήταν ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης) και η επανάληψη αυτή της έκδοσης ήταν πάντα στα σχέδια του.
Το πλήρωμα του χρόνου για να πραγματοποιηθεί το φιλόδοξο σχέδιο του ήρθε, μόνο που από την πρώτη φορά μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά. Και το κυριότερο, έχουν μπει στη ζωή μας τα social media έχοντας αποκτήσει μία τρομακτική δύναμη, ενώ τα νέα στο διαδίκτυο διαδίδονται αστραπιαία.
Και αυτός ακριβώς είναι ο προβληματισμός του Ατζούν. Γιατί τα social media μπορούν να γίνουν ο μεγάλος σου σύμμαχος και συγχρόνως ο μεγαλύτερος αντίπαλος. Και στη δεύτερη περίπτωση είναι οι διαρροές (τα περίφημα spoiler) για το παιγνίδι. Αυτά, λοιπόν, έβγαιναν από νωρίς κι ενημέρωναν τους τηλεθεατές για το σκορ και τους νικητές των αγωνισμάτων με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού να χάνεται, επιλέγοντας άλλα τηλεοπτικά προγράμματα.
Στον πρώτο κύκλο του Survivor τα spoiler δεν είχαν καταφέρει να πλήξουν την τηλεθέαση του ριάλιτι, διότι είχε δυνατούς χαρακτήρες και ιστορίες, με τους οποίους το κοινό είχε ταυτιστεί. Πέρυσι, όμως, το Survivor 2 δεν είχε το ίδιο ενδιαφέρον, ενώ και ο ανταγωνισμός είχε ανασυντάξει τις δυνάμεις του, παίρνοντας μεγάλη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού.
Φέτος, όμως, τα πράγματα είναι δύσκολα. Οι απέναντι έχουν ήδη προγράμματα που έχουν χτίσει το δικό τους σταθερό κοινό (το Τατουάζ στον Alpha, οι ελληνικές σειρές στον ΑΝΤ1 και το MasterChef 3 στο Star) καθιστώντας πιο δύσκολο το έργο να φέρουν τα πάνω κάτω στην prime time ζώνη. Και οι διαρροές, σίγουρα, δε βοηθούν στην επίτευξη του στόχου της τηλεθέασης.
Γι’ αυτό και ο Ατζούν φέτος εξέτασε διεξοδικά κάθε λεπτομέρεια του παιχνιδιού, προσπαθώντας να περιορίσει τα spoiler. Μάλιστα, είχε αποφασίσει να υπάρχει ταυτόχρονη προβολή σε Ελλάδα και Τουρκία, αλλά αυτό δεν φαίνεται να είναι εφικτό αφού το Survivor θα προβάλλεται στην Τουρκία στις 20.00 τοπική ώρα. Με τη διαφορά ώρας, στην Ελλάδα θα είναι 19.00 τοπική ώρα, που σημαίνει ότι μέχρι να ξεκινάει το επεισόδιο στη χώρα μας, θα υπάρχει αυτή η μία ώρα διαφορά, όπου θα προλαβαίνουν να καταφθάνουν τα νέα από τη γειτονική χώρα.
Οι σαρωτικές αλλαγές
Στο Survivor 3 έχει γίνει το απαραίτητο λίφτινγκ προκειμένου να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού και να μπουν δυναμικά στην κούρσα του ανταγωνισμού.
Το παιγνίδι θα προβάλλεται από το Σάββατο μέχρι και την Τετάρτη, που θα έχουμε και το επεισόδιο της αποχώρησης. Στο συμβούλιο του νησιού θα παρευρίσκονται και οι Έλληνες και οι Τούρκοι, ενώ ο παίκτης που θα αποχωρεί και θα επιστρέφει στην πατρίδα του, θα εμφανίζεται και στις δύο εκπομπές «Survivor Πανόραμα».
Στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη εκπομπή θα παρουσιάζει η Μπάγια Αντωνοπούλου, έχοντας στο πλευρό της τον Βαγγέλη Χαρισόπουλο και τη Λάουρα Νάργες. Θα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 4/2 και θα προβάλλεται από Δευτέρα έως Παρασκευή. Που σημαίνει ότι φέτος, θα έχουμε 7 ημέρες την εβδομάδα Survivor!