Αντικείμενο μελέτης από ειδικούς της τηλεοπτικής αγοράς θα αποτελέσει το Mega στο άμεσο μέλλον.
Το κανάλι της Μεσογείων χωρίς νέο πρόγραμμα, χωρίς ειδήσεις και μόνο με επαναλήψεις καταφέρνει να κάνει υψηλές πτήσεις τηλεθέασης στα δυναμικά κοινά, δηλαδή στις ηλικίες από 15 ετών έως 44 ετών.
Η φετινή τηλεοπτική σεζόν είναι η πλέον παράδοξη. Το κανάλι το οποίο σχεδόν έχει μπει στον αυτόματο πιλότο, το Mega, ήταν πρώτο σε τηλεθέαση και αντέχει απέναντι στον ανταγωνισμό, του ΣΚΑΪ, του Alpha και του ΑΝΤ1, οι οποίοι λανσάρουν ήδη το νέο πρόγραμμά τους.
Μάλιστα το κανάλι παίζει νέο σποτ με τίτλους από site, social media και blog για το «λουκέτο», με αναρτήσεις ότι κλείνει από στιγμή σε στιγμή και καταλήγει: «Εμείς πάντως κλείσαμε την πρώτη θέση».
Το σποτάκι έχει πάνω από 22.000 προβολές στο youtube και περισσότερα από 100 σχόλια…