Κατά 3,2% αυξήθηκε η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ, σύμφωνα με έρευνα της IPG Mediabrands. Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, η παγκόσμια διαφήμιση το 2015 έφθασε στα 503 δισεκατομμύρια , ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση, της τάξεως του 4,6%, για το 2016. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της έρευνας, η αύξηση οφείλεται στα μεγάλα γεγονότα του 2016, όπως το Euro οι Ολυμπιακοί Αγώνες και οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ. Η έρευνα δείχνει πως ο κερδισμένος της διαφήμισης παγκόσμια είναι η digital διαφήμιση, η οποία κατέγραψε το 2015 αύξηση 17,2%, ενώ τα παραδοσιακά Μέσα είχαν πτώση 2,2%. Τηλεόραση και ραδιόφωνο κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2014, ενώ σημαντική αύξηση, της τάξεως του 9%, καταγράφηκε στον κινηματογράφο. Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση και στα mobile Μέσα, κινητά και tablets, που έφτασε στο 61%. Κι ενώ στην Ευρώπη η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε, επιστρέφοντας στα επίπεδα του 2006, στην Ελλάδα καταγράφει συνεχή πτώση. Για το 2015 η πτώση φτάνει στο 12,1%, ενώ για το 2016 υπάρχει πρόβλεψη για μείωση της δαπάνης κατά 2%. Στη χώρα μας, όπως αναφέρουν οι typologies.gr το κύριο Μέσο διαφήμισης παραμένει η τηλεόραση, καθώς απορροφά το 56% της συνολικής διαφήμισης, όταν παγκοσμίως η τηλεόραση κατέχει το 38,5% και στην Ευρώπη το 31%.