Η εβδομάδα μόδας του Μιλάνου ξεκίνησε με τον οίκο Gucci να λανσάρει έναν πένθιμο χαρακτήρα που ταιριάζει «γάντι» με το κλίμα της εποχής και την οικονομική κρίση που έχει χτυπήσει τις περισσότερες χώρες.
Η δουλειά της Frida Giannini, creative director του ιταλικού οίκου, τράβηξε τα βλέμματα, όπως ήταν φυσικό, όχι μόνο για τις καταπληκτικές δημιουργίες αλλά αλλά και για την πρωτοποριακή ιδέα που είχε.
Το σκοτεινό σόου του οίκου Gucci παρομοιάστηκε από πολλούς δημοσιογράφους ε την «κηδεία» της ευρωπαϊκής οικονομίας.
Πολύτιμο βελούδο, μαύρο και μοβ και διαφάνειες σε ένα σκοτεινό σκηνικό συνθέτουν την πένθιμη αίγλη της νέας συλλογής του ιταλικού οίκου.