Όλα ξεκίνησαν όταν το 1992 η Χάιντι Κλουμ πήρε μέρος σε έναν διαγωνισμό ομορφιάς στην πατρίδα της, τη Γερμανία. Σήμερα μετά από τρεις δεκαετίες είναι μητέρα τεσσάρων παιδιών και συνεχίζει να κατακτά τις πασαρέλες και να κάνει εξώφυλλα περιοδικών και διαφημιστικές καμπάνιες. Όπως εξηγεί σε συνέντευξή της στο StyleWatch του People, έπρεπε να χαράξει τον δικό της δρόμο, επειδή δεν ήταν ποτέ ένα από τα κορυφαία μοντέλα της εποχής.
«Ποτέ δεν ήμουν στην ομάδα των πραγματικά σπουδαίων supermodel εκείνη την εποχή» αναφέρει η Κλουμ. «Θυμάμαι να πηγαίνω στο Παρίσι και να δοκιμάζω όλα αυτά τα φορέματα. Δεν μπορούσα ποτέ να χωρέσω σε αυτά. Και ήμουν αδύνατη, αλλά τα άλλα μοντέλα ήταν ακόμα πιο λεπτά. Έτσι δεν πήρα ποτέ αυτές τις δουλειές».
Ήταν επίσης, ίσως, υπερβολικά χαρούμενη για μοντέλο όπως την ενημέρωσαν. «Δεν μπορώ να μην χαμογελάω!» λέει σήμερα γελώντας και συνεχίζει. «Όλα τα πράγματα που ήθελα αρχικά να κάνω, δεν τα κατάφερα. Έτσι έψαξα για πράγματα που θα μπορούσα να κάνω. Πάντα έβλεπα την καριέρα μου σαν ένα σπίτι, στο οποίο δεν χρειάζεσαι μόνο την εξώπορτα για να μπεις. Πάντα έλεγα: “Εντάξει, δεν με θέλουν εδώ για τη μόδα. Θα πάω σε άλλα διαφορετικά μέρη του κόσμου”». Και η στιγμή ήρθε όταν πόζαρε στο εξώφυλλο του «Sports Illustrated» με μαγιό, το 1998.
«Το τηλεφώνημα με το οποίο μου είπαν ότι ήμουν στο εξώφυλλο, ήταν σαν να κερδίζεις 20 εκατ. δολάρια στο λαχείο…ήταν ένα μεγάλο εφαλτήριο για μένα που με έκανε να προχωρήσω στο επόμενο βήμα, ένας άγγελος κατά κάποιο τρόπο» σημείωσε ενώ για τα 13 χρόνια συνεργασίας με διάσημο brand εσωρούχων, είπε ότι είναι πολύ περήφανη και ευγνώμων που την επέλεξε.