Παιδιά και νήπια βάζουν «στο στόχαστρό» τους τα καταστήματα γρήγορου φαγητού, που βλέπουν στις νεαρές ηλικίες μια πολύ προσοδοφόρα αγορά για τα προϊόντα τους.
Οι καμπάνιες τους με παραλήπτες τους (πολύ) μικρούς καταναλωτές αυξάνονται και εντείνονται, λένε οι ερευνητές στις Ηνωμένες Πολιτείες, με προώθηση του ανθυγιεινού φαγητού με διαφημίσεις στην τηλεόραση και το διαδίκτυο, αλλά και τα ειδικά «παιδικά» μενού.
Καθώς η αγορά, όπως όλα δείχνουν, δεν καταφέρνει να αυτορυθμιστεί, ζητείται από τους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες να ανακηρύξουν τα παιδιά προστατευόμενη ομάδα και να περιορίσουν τις κινήσεις μάρκετινγκ που ενισχύουν την παιδική παχυσαρκία.
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το ποσοστό των σοβαρά παχύσαρκων παιδιών περίπου 11-12 χρόνων έφτασε στις ΗΠΑ το 7%, ποσοστό διπλάσιο από αυτό περασμένων ετών. Η παιδική παχυσαρκία συνδέεται με προβλήματα υγείας στην ενήλικη ζωή.