Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που θα ενταχθούν στο Μητρώου Ειδικών Επιστημόνων-Αξιολογητών για την αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας (Γυμνάσιο). Ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ένταξης ανέρχεται σε 751 εκπαιδευτικούς. Από αυτούς οι 89 είναι φιλόλογοι, οι 193 δάσκαλοι, οι 98 είναι καθηγητές πληροφορικής (ΠΕ19/20), 43 καθηγητές αγγλικών κλπ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΙΕΠ δεν υποχρεούται να αξιοποιήσει όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν ενταχθεί στο μητρώο.
Οι πίνακες που έχουν αναρτηθεί είναι προσωρινοί και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ενστάσεις μέχρι τη Μ. Πέμπτη,17-04-2014 και ώρα 12:00 το μεσημέρι στο πρωτόκολλο του Ι.Ε.Π (7ος όροφος), Τσόχα 36, 11521 Αθήνα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά .
Έργο των Ειδικών Επιστημόνων – Αξιολογητών είναι η αξιολόγηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού ως προς την συμβατότητά του με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών και τις διδακτικές αρχές, προκειμένου να εντοπιστεί τα υλικό εκείνο που μπορεί να αξιοποιηθεί ως έχει, ή να διαπιστωθεί εάν απαιτείται η συγγραφή νέου εκπαιδευτικού υλικού.
Το έργο της αξιολόγησης θα υλοποιηθεί σύμφωνα με κριτήρια αξιολόγησης που θα δοθούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού κάθε μαθήματος, κάθε τάξης θα πραγματοποιηθεί από δυο (2) ειδικούς επιστήμονες. Ο κάθε ειδικός επιστήμονας-αξιολογητής κάθε τάξης θα συντάξει ατομική έκθεση αξιολόγησης. Για κάθε γνωστικό αντικείμενο (μάθημα στο σύνολο των τάξεων) θα ορισθεί επιπρόσθετα ένας ειδικός επιστήμονας ως συντονιστής, έργο του οποίου θα είναι ο συντονισμός των εργασιών των αξιολογητών και η σύνθεση των παραδοτέων τους.
Όλοι οι Αξιολογητές υποχρεούνται να συμμετέχουν σε επιστημονικές συναντήσεις που θα ορίζει ο Συντονιστής – Αξιολογητής για τις απαιτήσεις του έργου τους, χωρίς πρόσθετη αμοιβή ή αποζημίωση για την συμμετοχή τους αυτή. Τα έξοδα τυχόν μετακίνησης θα καλύπτονται από τον φορέα.
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν ενταχθεί στο μητρώο θα κληθούν να αξιολογήσουν το εκπαιδευτικό υλικό των ακόλουθων γνωστικών αντικειμένων:
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:
Α. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
1. ΟΔΗΓΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ
Β. ΔΗΜΟΤΙΚΟ
1. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
2. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
3. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
4. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
5. ΙΣΤΟΡΙΑ
6. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
7. ΦΥΣΙΚΑ
8. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
9. ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
10. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
11. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
12. ΜΟΥΣΙΚΗ
13. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
14. ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:
1. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
2. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
3. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
5. ΦΥΣΙΚΗ
6. ΧΗΜΕΙΑ
7. ΒΙΟΛΟΓΙΑ
8. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
9. ΙΣΤΟΡΙΑ
10. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
11. ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
12. ΜΟΥΣΙΚΗ
13. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
14. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
15. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
16. ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
17. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ (ΣΕΠ)
18. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
19. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ& ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ