Με στόχο την ανάδειξη της σπουδαιότητας του ρόλου του εκπαιδευτικού για την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη των νέων, η επιστημονική ομάδα της ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ προωθεί τρεις διαστάσεις στο επαγγελματικό προφίλ του εκπαιδευτή: Το δάσκαλο ως Ερευνητή με βάση την Ενεργό Έρευνα, το δάσκαλο ως Σύμβουλο με βάση τη γνώση από το χώρο της Συμβουλευτικής και το δάσκαλο ως Επικοινωνό. Οι στόχοι του Συνεδρίου περιλαμβάνουν την ανάδειξη της σημαντικότητας της Επικοινωνίας ως επιστημονικού πεδίου για το ρόλο του εκπαιδευτικού ως επικοινωνού και όχι ως απλού «μεταδότη» πληροφοριών, την ενημέρωση σχετικά με το θέμα της παράστασης στο πλαίσιο της επικοινωνίας, τη διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στο ρόλο ενός ηθοποιού, ενός σκηνοθέτη και ενός δάσκαλου της πράξης, την συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι η διδασκαλία που θέτει σημαντικούς στόχους όπως η προσωπική ανάπτυξη των μαθητών/τριών και η κοινωνική ανάπτυξη, απαιτεί προετοιμασία. Οπως συμβαίνει και με τη σκηνοθεσία ενός έργου στο θέατρο ή στον κινηματογράφο, την ανάδειξη της σχέσης Παιδεία – Τέχνη – Πολιτισμός, και την ανάδειξη της σημασίας της Ενεργού Έρευνας ως βασικής ερευνητικής προσέγγισης που μπορεί να συμβάλει αποτελεσματικά στο σχεδιασμό ή τη σκηνοθεσία της διδακτικής πράξης με το δάσκαλο ερευνητή και τους μαθητές ως ερευνητές/συνερευνητές Δείτε το πρόγραμμα του Συνεδρίου στην ιστοσελίδα nyc.gr Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής εδώ. Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.