Η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής του μετρό της Θεσσαλονίκης, έγινε την περασμένη Παρασκευή. Η δοκιμαστική διαδρομή έγινε την περασμένη Παρασκευή 7 Απριλίου. Ο συρμός ξεκίνησε από τον τερματικό σταθμό της Πυλαίας και έφτασε μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Οι πληροφορίες του GRTimes αναφέρουν πως από την Πυλαία μέχρι το σταθμό Σιντριβάνι λειτούργησε αυτόματα και από το σταθμό Σιντριβάνι μέχρι τον σταθμό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, χειροκίνητα. Η δοκιμαστική διαδρομή στέφθηκε με επιτυχία.
Το γεγονός επιβεβαίωσε ο ίδιος ο πρωθυπουργός, μιλώντας στο δημοτικό ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης FM100, πριν από λίγο.
Όπως τόνισε: «Εκτιμούμε ότι τα βασικά έργα θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους και αμέσως μετά θα ξεκινήσουν και οι ουσιαστικές δοκιμαστικές λειτουργίες, ώστε εντός των πρώτων μηνών του 2024 το έργο, επιτέλους, να παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς».
«Θέλω να θυμίσω ότι αυτό δεν ήταν καθόλου δεδομένο όταν ήρθαμε στα πράγματα, το 2019, και ένας από τους λόγους που καθυστερήσαμε, έστω και λίγο στην υλοποίηση του έργου, είχε να κάνει με το γεγονός ότι βρεθήκαμε μπροστά σε μία σειρά από δικαστικές εκκρεμότητες που αφορούσαν το σταθμό της Βενιζέλου», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Είμαι απολύτως σίγουρος ότι οι Θεσσαλονικείς, όταν δουν το σταθμό της Βενιζέλου σε πλήρη λειτουργία, θα διαπιστώσουν ότι είχαμε δίκιο όταν λέγαμε ότι μπορούμε να έχουμε και Μετρό και αρχαία. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι το πιο σύγχρονο Μετρό σε όλη την Ευρώπη και θα είναι, επίσης, ένα μοναδικό Μετρό, διότι ταυτόχρονα θα είναι ουσιαστικά και ένα ζωντανό μουσείο το οποίο θα το χαίρονται εκατοντάδες χιλιάδες κάτοικοι της πόλης αλλά και οι επισκέπτες που θα το χρησιμοποιούν», επισήμανε ο πρωθυπουργός.