Οι προσφορές του efood και η ιστορία του ονόματος του Άκη βρίσκονται στο επίκεντρο και ένα μεγάλο ερώτημα γεννάται. Από πού βγαίνει το όνομά του; Μήπως είναι από το «φάε με ένα ταλιρΑΚΗ»; Ή μήπως από το «1+1 δωρΑΚΗ»; Όλα τα deals γίνονται η έμπνευση του νέου διαφημιστικού και όχι μόνο, αφού στο efood υπάρχουν αμέτρητες γευστικές προσφορές για κάθε ώρα της ημέρας και για κάθε γούστο.
Γι αυτό και οι απαντήσεις του ερωτήματος είναι πολλές, όπως πολλές είναι και οι προσφορές του efood. Στις νέες προτάσεις φαγητού και στα ανταγωνιστικά πακέτα προσφορών περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων προσφορές 1+1 και Φάε με 5€, το πρόγραμμα Rubies που «επιβραβεύει» τον χρήστη με εκπτωτικά κουπόνια, τα Breakfast Deal και την Τυχερή Πεινιάτα, όλα σχεδιασμένα και προσαρμοσμένα για να δημιουργούν μία tailored made εμπειρία και να απαντούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του σημερινού καταναλωτή.
Και ενώ δεν μπορούμε να καταλήξουμε στην επικρατέστερη προέλευση του ονόματος του Άκη, όλοι μπορούμε να βρούμε την προσφορά που μας ταιριάζει και να παραγγείλουμε από τα αγαπημένα μας καταστήματα, εύκολα, ξεκούραστα και κυρίως οικονομικά. Η πιο λαχταριστή καμπάνια του efood, την παραγωγική επιμέλεια της οποίας ανέλαβε η DK Films και το δημιουργικό κομμάτι η inhouse ομάδα του efood, τρέχει σε digital περιβάλλον, OOH και τηλεόραση.