Μια τραγωδία σημειώθηκε σήμερα στις 04.40 στον σταθμό του ηλεκτρικού στον Άγιο Νικόλαο. Το ατύχημα έγινε στη γραμμή 1 στον σταθμό του ΗΣΑΠ με μηχάνημα που χειριζόταν συνεργείο Ελλήνων και ξένων εργαζομένων. Οι επιβαίνοντες –πέντε στο σύνολο- αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές πριν τη σύγκρουση με ένα βαγόνι, με αποτέλεσμα ένας εκ των τριών εργαζομένων να χάσει τη ζωή του. Άλλοι δύο τραυματίστηκαν. Και οι τρεις διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς».
O Σπύρος Ρεβύθης, πρόεδρος εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ εξήγησε στο Newsbeast πώς έγινε το δυστύχημα: «Έσπασαν τα φρένα μιας εργολαβικής λειαντικής μηχανής. Η εκτίμησή μας είναι πως η μηχανή δεν έχει ασφαλιστικές δικλείδες όπως έχουν τα τρένα τα κανονικά και έφυγε στην κατηφόρα. Έφτασε τα 50 χιλιόμετρα ταχύτητα. Μόλις είδαν οι εργαζόμενοι ότι ανεβάζει ταχύτητα, πήδηξαν από το φόβο τους από τη μηχανή για να σωθούν. Ο ένας, 41 χρονών άνθρωπος έχασε τη ζωή του. Ο Ολλανδός οδηγός τραυματίστηκε όπως και ένας Έλληνας τεχνικός. Με τον τελευταίο μόλις μίλησα, είναι σε καλή κατάσταση.
»Μετά την ανάπτυξη της ταχύτητας, η μηχανή, η οποία είναι αυστριακής κατασκευής, συνέχισε την κάθετη πτώση και πλησίασε τα 80 χιλιόμετρα. Η απόσταση που διένυσε ήταν πολύ μεγάλη, σκεφτείτε πόσες στάσεις από Κηφισιά μέχρι Άγιο Νικόλαο. Αν δεν συναντούσε τον συρμό στον Άγιο Νικόλαο, τον οποίο μάλιστα τον έβαλαν εκεί επί τούτου, θα είχε φτάσει στον Πειραιά με ταχύτητα 100 χιλιόμετρα. Δεδομένου πως οι συρμοί όταν σπάσουν τα φρένα τους διαθέτουν βοηθητικά συστήματα τύπου emergency break, δηλαδή οι τροχοί μπλοκάρουν, πιστεύουμε πως μόλις έσπασαν τα φρένα σε αυτή τη μηχανή κι άρχισε να φεύγει ανεξέλεγκτη, είτε δεν είχε τις ασφαλιστικές δικλείδες που έχει ένα σιδηροδρομικό εργαλείο, είτε είχε το σύστημα ασφαλείας, αλλά αυτό δεν λειτούργησε».
Σημειώνεται πως ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας έχει δηλώσει πως λεπτομέρειες για το δυστύχημα θα ανακοινωθούν, μόλις η Πυροσβεστική ολοκληρώσει το πόρισμά της.