Η Τράπεζα Πειραιώς αξιοποιώντας την εμπειρία και την ηγετική της θέση στον τομέα της παροχής υπηρεσιών eBusiness με εξειδίκευση στις πληρωμές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, ανακοίνωσε την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης των πληρωμών για την πρωτοποριακή mobile ticketing εφαρμογή των Συγκοινωνιών Αθηνών (όμιλος ΟΑΣΑ) για smartphones iPhone και Android.
Η mobile εφαρμογή του ΟΑΣΑ δίνει τη δυνατότητα άμεσης έκδοσης και αγοράς κάθε τύπου εισιτηρίου για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, καθιστώντας την Αθήνα τη δεύτερη Ευρωπαϊκή πόλη με αντίστοιχη δυνατότητα και μια από τις λίγες παγκοσμίως.
Για τη διευκόλυνση των χρηστών η εφαρμογή επιτρέπει την ασφαλή αποθήκευση μιας χρεωστικής, προπληρωμένης ή πιστωτικής κάρτας έκδοσης οποιασδήποτε τράπεζας, με τη διαδικασία αγοράς του εισιτηρίου να ολοκληρώνεται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και χωρίς να χρειάζεται ο κάτοχος του κινητού να προμηθευτεί και να ακυρώσει χάρτινο εισιτήριο.
Η υπηρεσία αυτή των Συγκοινωνιών Αθηνών μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους χρήστες των αστικών συγκοινωνιών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, που σήμερα ξεπερνούν το 1.000.000 την ημέρα.
Οι υποδομές και οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς διαχειρίζονται καθημερινά μεγάλο όγκο συναλλαγών με κάρτες για τις μεγαλύτερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων, όπως αεροπορικές εταιρείες, τουριστικά γραφεία, σιδηρόδρομοι, ακτοπλοϊκές εταιρείες, διόδια, και η υποστήριξη μιας τόσο πρωτοποριακής εφαρμογής στις αστικές συγκοινωνίες έρχεται να υπογραμμίσει την τεχνική αρτιότητα των υπηρεσιών της Τράπεζας Πειραιώς.