Σε τρία μαθήματα εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων. Καθηγητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Αγίου Δημητρίου χαρακτηρίζουν τα θέματα σε γενικές γραμμές βατά. Σειρά έχουν αύριο τα ΕΠΑΛ με Μαθηματικά.

Αρχαία Ελληνικά

«Τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά ήταν αναμενόμενα και είχαν την ίδια δομή και μορφή με των περσινών πανελλαδικών», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η φιλόλογος καθηγήτρια Γεωργία Μακρή. Στο διδαγμένο κείμενο τα ερωτήματα ήταν σαφή και δεν υπήρχε δυσκολία στην κατανόηση, προσθέτει.

«Αυτό που ίσως ξεχωρίσει τους πιο καλά διαβασμένους μαθητές είναι το παράλληλο κείμενο. Το αδίδακτο κείμενο ήταν κάτι που το περιμέναμε και οι γραμματικές και συντακτικές παρατηρήσεις μέτριας δυσκολίας», εξηγεί η κ. Μακρή.

Πανελλήνιες 2021: Διαβαθμισμένης δυσκολίας τα θέματα των Μαθηματικών

«Διαβαθμισμένης δυσκολίας ήταν τα θέματα των Μαθηματικών, καλύπτοντας μεγάλο εύρος της φετινής ύλης με έμφαση στα σημαντικότερα σημεία της. Οι θεματοδότες επέλεξαν θέματα με γνώμονα τη δύσκολη κατάσταση που επικράτησε αυτή τη χρονιά, τόσο για τους μαθητές, όσο για τους διδάσκοντες», περιγράφει η καθηγήτρια Μαθηματικών Νατάσα Παναγιωτοπούλου.

Στο θεωρητικό θέμα παραλείφθηκε το ερώτημα του ισχυρισμού, που δυσκόλευε στο παρελθόν πολλούς μαθητές. Στο Β’ Θέμα ζητήθηκε να συζητηθεί μια συνάρτηση, όπως αναμενόταν, στο Γ’ Θέμα υπάρχει κλιμάκωση ερωτημάτων, όπου απαιτούνταν βασικά θεωρήματα και στο Δ’ Θέμα, όπως γίνεται παραδοσιακά, απαιτούνταν συνδυαστική σκέψη και να έχει προηγηθεί καλή εξάσκηση, επισήμανε η κ. Παναγιωτοπούλου.

Βιολογία

«Τα θέματα της Βιολογίας κάλυπταν πολύ μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν μέτριας και κλιμακούμενης δυσκολίας», αναφέρει η καθηγήτρια Βιολογίας Τάνια Βασιλοπούλου.

Συγκεκριμένα, τα θέματα Α και Β χρειάζονταν καλή γνώση και κατανόηση της ύλης. Ίσως μόνο το Θέμα Δ να δυσκόλεψε τους υποψηφίους και να ήθελε λίγη περισσότερη ώρα από τα υπόλοιπα, σχολίασε η κ. Βασιλοπούλου και συμπλήρωσε, πως «σε σύγκριση με πέρσι τα θέματα ήταν πιο βατά».