O πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ζητά να ανοίξει το λιανεμπόριο αμέσως μετά την Πρωτοχρονιά, με ραντεβού που θα μπορεί να κλείνει ο καταναλωτής για να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα.
Όπως υποστηρίζει, η μέθοδος του click away δε λειτούργησε για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα να χαθεί για αυτές ο χριστουγεννιάτικος τζίρος.
«Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε αυτό το “ημίμετρο”, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών είχε καταθέσει πρόταση για άνοιγμα του λιανεμπορίου, μέσω προκαθορισμένων επισκέψεων των καταναλωτών στα καταστήματα. Έτσι και θα αποφεύγαμε φαινόμενα συνωστισμού και συγχρωτισμού, αλλά και θα λειτουργούσαν οι επιχειρήσεις», αναφέρει ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
Η προστασία της δημόσιας υγείας είναι η βασική προτεραιότητα όλων μας. Αμέσως μετά όμως έρχεται η προστασία της εργασίας. Ζητάμε το αυτονόητο και η κυβέρνηση οφείλει επιτέλους να ακούσει τις επιχειρήσεις, τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους που απασχολούνται στο λιανεμπόριο και να δώσει λύση», καταλήγει.
Τι είναι το click in shop και πώς θα λειτουργεί – Ψώνια με δοκιμή στο κατάστημα
Η εποχή του click away και η παραλαβή των προϊόντων στην πόρτα των καταστημάτων φαίνεται πως θα δώσει τη θέση της στα ραντεβού και την επίσκεψη των καταναλωτών μέσα στα καταστήματα (click in shop).
Με το click in shop οι καταναλωτές θα μπορούν να πηγαίνουν στα καταστήματα με προγραμματισμένο ραντεβού και να δοκιμάζουν τα προϊόντα. Αυτό που επεξεργάζονται είναι εάν θα εξυπηρετείται ένας μόνο πελάτης μέσα στο κατάστημα ή θα επιτραπεί ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών, ο αριθμός των οποίων θα καθορίζεται βάσει των τετραγωνικών του καταστήματος.
Στόχος πάντως είναι το άνοιγμα των καταστημάτων να μην απέχει πολύ από τις χειμερινές εκπτώσεις, που ξεκινούν στις 11 Ιανουαρίου.