Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρωτότυπο online event, μέσα από το οποίο επέλεξε η Unilever να παρουσιάσει την άφιξη της σειράς Lifebuoy στην Ελλάδα, στους εκπροσώπους των αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο λανσάρισμα της Unilever τη νέα χρονιά, καθώς το Lifebuoy είναι η Νο 1 μάρκα υγιεινής χεριών στον κόσμο και αποτελεί στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης στο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας.

Το γεγονός αυτό σηματοδοτήθηκε από το εντυπωσιακό format σχεδιασμού της διαδικτυακής παρουσίασης, η οποία είχε το concept Ενημερωτικής Εκπομπής και τίτλο: «ΑλλάΖΟΥΜΕ αλλά ΖΟΥΜΕ», θέλοντας να διαδώσει τη θετική φιλοσοφία της μάρκας, με πρωταγωνιστή τα χέρια και τη σημασία του αγγίγματος στη ζωή μας.

Με κεντρική παρουσιάστρια τη δημοσιογράφο Δώρα Παντέλη, οι «διαδικτυακοί» προσκεκλημένοι παρακολούθησαν σε live streaming την έρευνά της γύρω από την υγιεινή των χεριών, την οποία πλαισίωναν ειδικοί της Επιστήμης, της Έρευνας Καταναλωτή,  καθημερινοί ήρωες που ανέδειξε η νέα πραγματικότητα στη χώρα μας και φυσικά οι εκπρόσωποι της Unilever, Andrew Kennedy, Γενικός Διευθυντής Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ο Δημήτρης Μαγγιώρος, Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδος και Νοτίων Βαλκανίων.