Οι δρόμοι της Αθήνας μύρισαν καλοκαίρι αφού «πλημμύρισαν» με εικόνες από παραλίες, χαρούμενους ανθρώπους με πολύ καλή διάθεση.
Η διαφημιστική επικάλυψη των Λεωφορείων και των Τρόλεϊ αποτελεί ένα από τα βασικότερα διαφημιστικά μέσα που επέλεξε η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε., θυγατρική της ΟΠΑΠ Α.Ε., για την προβολή του «ΣΚΡΑΤΣ».
Η υπαίθρια επικοινωνία του «ΣΚΡΑΤΣ» συμπληρώνεται με εκτεταμένη προβολή στο Μετρό μέσω της προβολής μηνυμάτων στις εσωτερικές και εξωτερικές επιφάνειες των συρμών καθώς και μέσω προβολής οπτικοακουστικών μηνυμάτων στους σταθμούς.
Η καμπάνια -το δημιουργικό της οποίας επιμελήθηκε η Τhe Newtons Laboratory– υλοποιήθηκε από την InterBus σε συνεργασία με την TEMPO OMD.
Δείτε τα εντυπωσιακά αποτελέσματα…