Η Coca-Cola Τρία Έψιλον έλαβε για μία ακόμη χρονιά τη διάκριση «Προϊόν της Χρονιάς», στα φετινά βραβεία του διεθνούς θεσμού, για τους 3 αγαπημένους χυμούς της Amita, Amita Πορτοκάλι, Αmita Μήλο, Πορτοκάλι και Καρότο και Amita Motion, στην πρωτοποριακή συσκευασία.
Η διάκριση αυτή έρχεται σε συνέχεια σειράς επιβραβεύσεων της Coca- Cola Τρία Έψιλον τα τελευταία χρόνια για την ποιότητα και την καινοτομία των προϊόντων της, ως αποτέλεσμα της δέσμευσης της εταιρίας στην ελληνική παραγωγή και στην συνέχιση των επενδύσεων, με στόχο τη διαρκή κάλυψη και προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.
Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα της ΤNS ICAP που διεξήχθη σε περισσότερους από 3.001 έλληνες καταναλωτές ανέδειξε τους χυμούς Amita Πορτοκάλι, Αmita Μήλο, Πορτοκάλι και Καρότο και Αmita Motion με την πρωτοποριακή συσκευασία Tetrapak Prisma Aseptic 330ml και το ασφαλές καπάκι με το βραβείο καινοτομίας «Προϊόν της Χρονιάς», στην κατηγορία χυμών. Οι έλληνες καταναλωτές με την ψήφο τους ξεχώρισαν, ανάμεσα στην πληθώρα των συμμετεχόντων προϊόντων, τους 3 αγαπημένους χυμούς της Amita με την άκρως λειτουργική συσκευασία, η οποία διαθέτει ιδανικό μέγεθος για On-the-Go κατανάλωση, ασφαλές καπάκι και ποιοτική χάρτινη συσκευασία, η οποία φέρει την πιστοποίηση του Forest Stewardship Council (FSC).
O Νίκος Ιωάννου, διευθυντής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη διάκριση αυτή, στον καθιερωμένο και έγκυρο θεσμό “Προϊόν της Χρονιάς”, που αποδεικνύει για μία ακόμη φορά τον άρρηκτο δεσμό της Amita με την καινοτομία και τη δέσμευση της Coca-Cola Τρία Έψιλον να εξελίσσεται κατανοώντας τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύοντας στην ελληνική αγορά».
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον με συνέπεια, σεβασμό στον καταναλωτή και με διαρκή έμφαση στην καινοτομία, λάνσαρε την Amita πριν 31 χρόνια και από τότε δεν σταμάτησε να εξελίσσεται και να δημιουργεί καινοτόμα προϊόντων άριστης ποιότητας, με ενισχυμένα διατροφικά χαρακτηριστικά, που κερδίζουν την προτίμηση και την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Ταυτόχρονα η εταιρία εξελίσσει τη δραστηριότητά της και τη στρατηγική της, ώστε να ενισχύσει περαιτέρω την αποδοτικότητά της και να διασφαλίσει την ανάπτυξή της και τη διατήρηση ισχυρής και σταθερής παρουσίας στην Ελλάδα.
Ο διεθνής θεσμός «Προϊόν της χρονιάς», που έγινε για πέμπτη φορά στην Ελλάδα, βραβεύει και αναδεικνύει τα πλέον καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Τα επικρατέστερα προϊόντα αναδεικνύονται μέσα από μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς, πάνω στις συμπεριφορές, τις ευαισθησίες, τις προσδοκίες των καταναλωτών απέναντι στην καινοτομία, και καλούνται να επιλέξουν τα καλύτερα brands των κατηγοριών της διοργάνωσης.