Πάνω από 70.000 πελάτες της ΔΕΗ εξυπηρετήθηκαν το τελευταίο διήμερο στα καταστήματα της επιχείρησης σε όλη την Ελλάδα ενώ σημαντικά αυξημένος ήταν και ο αριθμός των καταναλωτών που εξυπηρετήθηκαν εξ αποστάσεως, τηλεφωνικά ή διαδικτυακά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της επιχείρησης και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, στις δύο πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας τους τα καταστήματα σε όλη την Επικράτεια εξυπηρέτησαν συνολικά:
- Περισσότερους από 5.000 πελάτες για υπηρεσίες σχετικές με συμβόλαια (νέα, διακοπές, αλλαγές στοιχείων κλπ).
- Περισσότερους από εξήντα πέντε χιλιάδες 65.000 πελάτες για πληρωμές.
Παράλληλα, το τηλεφωνικό κέντρο 11770 της ΔΕΗ, συγκεντρωτικά στο διήμερο 11-12/05/2020 υποδέχθηκε περισσότερες από 31.000 κλήσεις και μέσω της υπηρεσίας call back εξυπηρέτησε 1.000 πελάτες που επέλεξαν να αφήσουν τα στοιχεία τους.
Ο μέσος χρόνος αναμονής για τους πελάτες που καλούν είναι σ85 δευτερόλεπτα, ενώ για ποσοστό μεγαλύτερο του 65% των κλήσεων που απαντήθηκαν, ο πελάτης εξυπηρετήθηκε μέσα σε 20 δευτερόλεπτα.
Το 11770 κάλεσε επιπλέον 2.000 πελάτες οι οποίοι επισκέφθηκαν τα καταστήματα, βοηθώντας σημαντικά στην αποσυμφόρηση της λειτουργίας τους. Εξ’ αυτών το 50% της εξυπηρέτησης αφορά σε διακανονισμούς πληρωμών . Επιπρόσθετα μέσω της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης το site της ΔΕΗ www.dei.gr δέχθηκε περισσότερα από 3.000 αιτήματα.
Όπως αναφέρει η ΔΕΗ, η δραστηριότητα στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης είναι σημαντικά αυξημένη σε σχέση τόσο με την προ κλεισίματος των καταστημάτων περίοδο όσο και με την προηγούμενη εβδομάδα.