Μεγάλη συνεχίζει να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110.
Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα το απόγευμα οι ενδιαφερόμενοι που έχουν απευθυνθεί σε αυτό ξεπερνούν τους 21.607. Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορονοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, ένας στους δύο πολίτες (48%) απευθύνεται στον τετραψήφιο αριθμό 1110 προκειμένου να ζητήσει πληροφορίες για ιατρικά θέματα. Επιπλέον ένα 7% ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, ενώ το 41% απευθύνεται στο τηλεφωνικό κέντρο για θέματα κοινωνικής παρέμβασης.
Τέλος 3,8% καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας. Όπως φαίνεται από τη στατιστική ανάλυση του προφίλ των πολιτών οι 6 στις δέκα είναι γυναίκες (59%) και οι 4 στους δέκα, άνδρες (41%). Σε επίπεδο γεωγραφικής ανάπτυξης οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από την Αττική 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του ΙΣΑ και Περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων επισημαίνει:
«Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και δημιουργούμε ασπίδα προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Παράλληλα, διαπιστώνουμε την ανάγκη των πολιτών να επικοινωνήσουν με ιατρούς και να τους δοθούν κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορονοϊό. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Για το λόγο αυτό παράλληλα καταγράφουμε τις ανάγκες των ευπαθών ομάδων που χρειάζονται άμεση φροντίδα και υποστήριξη. Ενωμένοι δίνουμε την εθνική μάχη».