Από τις 21 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 9 Οκτωβρίου, δίνουμε το δικό μας ραντεβού με το τζιν στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, στα Σπάτα.

Απολαύστε 20% επιπλέον στα συμμετέχοντα καταστήματα σε τζιν, αλλά και σε ρούχα και αξεσουάρ για να δημιουργήσετε το απόλυτο look. Ανακαλύψτε κομμάτια που θα σας κλέψουν την καρδιά και θα κάνουν τις φθινοπωρινές σας εμφανίσεις πραγματικά ξεχωριστές.

Η ενέργεια με τίτλο «The Art of Denim» αποτελεί μέρος της πρώτης παγκόσμιας καμπάνιας της McArthurGlen που θα τρέξει τόσο στην Ευρώπη όσο και στη Βραζιλία, την Κίνα, τη Ρωσία και τη Νότια Κορέα.

O όμιλος McArthurGlen, ηγέτης και πρωτοπόρος στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών χωριών στην Ευρώπη, επέλεξε το τζιν, το πολυαγαπημένο και διαχρονικό σύμβολο του στιλ σαν θέμα γι αυτή την πρώτη παγκόσμια καμπάνια.

 Μόλις πέρσι, στα McArthurGlen Designer Outlets πουλήθηκαν περισσότερα από 5 εκατομμύρια τζιν προϊόντα – σχεδόν 600 προϊόντα κάθε ώρα!

Κάθε designer outlet, θα φιλοξενήσει διαφορετικές δραστηριότητες και ενέργειες για τους επισκέπτες, προκειμένου όλοι τους να ζήσουν την εμπειρία του τζιν σε ακόμη πιο χαμηλές τιμές.

Η Julia Calabrese, CEO του Ομίλου McArthurGlen, δήλωσε: Η καμπάνια «The Art of Denim» είναι ένα αφιέρωμα στο σύμβολο της μόδας που διατηρείται μέσα σε κάθε σεζόν, εποχή και δεκαετία: το τζιν. Η καμπάνια έχει ως στόχο της να κάνει το shopping ακόμη πιο διασκεδαστικό και να δημιoυργήσει μία ξεχωριστή εμπειρία για τους επισκέπτες που θα ανακαλύψουν το τεράστιο trend των συλλογών Φθινόπωρο/Χειμώνας».

Ανανεώστε τη φθινοπωρινή σας γκαρνταρόμπα με τα αγαπημένα σας designer brands σε τιμές 35-70% πιο φθηνά όλο το χρόνο. Επιπλέον μπορείτε ν’ απολαύσετε ένα διάλειμμα, με όλη την οικογένεια σ’ ένα από τα υπέροχα εστιατόρια ή καφέ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το mcarthurglenathens.gr και το facebook.com/McArthurGlenAthens.

Λίγα Λόγια για τα McArthurGlen Designer Outlets

Τα McArthurGlen Designer Outlets είναι μέλος της McArthurGlen Group, ηγέτιδας και πρωτοπόρου στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη. Το Group το οποίο απαρτίζεται σήμερα από 21 κέντρα σε οκτώ χώρες, εισήγαγε το concept των designer outlets στην Ευρώπη το 1995.

Οι καταναλωτές που επισκέπτονται τα κέντρα κάθε χρόνο, προσελκύονται από αγαπημένα brands από το χώρο της μόδας που βρίσκουν 30-70% πιο φθηνά όλο το χρόνο. Το portfolio του Group προσφέρει συνολικά 600.000 τ.μ. εμπορικών χώρων, στα οποία θα προστεθούν ακόμη 150.000 τ.μ. με τη δημιουργία του 22ουDesigner Outlet στο Βανκούβερ, το οποίο θα αποτελέσει το πρώτο McArthurGlen Designer Outlet στη Βόρεια Αμερική και θα ανοίξει τις πόρτες του στα τέλη του 2014. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.mcarthurglengroup.com.