Για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η ελληνική περιφέρεια αποτελεί την πηγή πρώτων υλών για την παραγωγή των προϊόντων της, πεδίο επενδύσεων και ανάπτυξης των βασικών παραγωγικών της μονάδων και διαρκή έμπνευση για την κυκλοφορία νέων καινοτόμων προϊόντων ή παραδοσιακών σημάτων που επιστρέφουν για να γράψουν νέα ιστορία στον κόσμο της μπίρας.
Αρχικά, μέσω του μεγαλύτερου εγχώριου προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας στο είδος του, η εταιρεία δημιουργεί ευκαιρίες ανάπτυξης για 2.500 παραγωγούς, σε 19 ελληνικούς νομούς, από τους οποίους προμηθεύεται το 100% του κριθαριού που χρησιμοποιεί για τα προϊόντα της.
Τα οφέλη για τους παραγωγούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι πολλά καθώς εξασφαλίζουν σταθερό ετήσιο εισόδημα με την εγγυημένη απορρόφηση της παραγωγής τους ενώ λαμβάνουν τεχνογνωσία σε θέματα προστασίας της καλλιέργειας, βελτιστοποίησης της παραγωγής και εφαρμογής νέων τεχνολογιών.
Παράλληλα, με την πρόσφατη λειτουργία γραμμής παραγωγής μηλίτη στην Πάτρα, την πρώτη στη χώρα μας, και τη συνεργασία της με ελληνική εταιρεία παραγωγής μηλοχυμού που χρησιμοποιείται για την παρασκευή του μηλίτη, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιουργεί μία νέα αλυσίδα αξίας στην ελληνική περιφέρεια με ιδιαίτερες προοπτικές για τους μηλοπαραγωγούς.
Ταυτόχρονα, με την ενίσχυση της ελληνικής αγροτικής παραγωγής η εταιρεία καταγράφει την παρουσία της στην περιφέρεια με δύο μεγάλες μονάδες παραγωγής σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη, τη μονάδα εμφιάλωσης του νερού «Ιόλη» στη Λαμία, αλλά και γραφεία στην Κρήτη και εκπροσώπους σε όλη την Ελλάδα, διατηρώντας συνολικά περισσότερες από 460 θέσεις εργασίας στην περιφέρεια.
Η σχέση ωστόσο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με την ελληνική περιφέρεια αποτυπώνεται και στη σύνθεση της γκάμας των προϊόντων της όπου τα τελευταία χρόνια προστέθηκαν η Μπίρα «Μάμος», η εμβληματική ετικέτα της Πάτρας ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρείας με την οικογένεια Μάμου, αλλά και από την περασμένη άνοιξη η «Νύμφη», η νέα μπίρα της Θεσσαλονίκης. Οι δύο νέες μπίρες κερδίζουν με τη γεύση τους όλο και περισσότερους καταναλωτές και μεταφέρουν μηνύματα για την ιστορία και την κουλτούρα των ελληνικών τόπων από τους οποίους προέρχονται. Επιπλέον, δείχνουν την έμφαση που αποδίδει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στην ανάδειξη και προώθηση τοπικών προϊόντων που στέκονται επάξια δίπλα στις δημοφιλέστερες μπίρες της εταιρείας.
Με την παρουσία της στην ελληνική περιφέρεια και την πολλαπλώς σημαντική δραστηριότητά της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εφαρμόζει ένα επιτυχημένο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης: Τοπικά προϊόντα, πρεσβευτές της τοπικής ιστορίας και παράδοσης, φτιαγμένα από τοπικές πρώτες ύλες, σε περιφερειακές μονάδες παραγωγής με ιδιαίτερα θετικό αποτύπωμα, όχι μόνο στην εθνική αλλά και στην τοπική οικονομία και κοινωνία.
Με τις πρακτικές τις η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ενισχύει το ανθρώπινο, παραγωγικό και πολιτιστικό κεφάλαιο της ελληνικής περιφέρειας και μεταφέρει στοιχεία της παράδοσης και της σύγχρονης ταυτότητας της σε όλη τη χώρα και πέρα από αυτή.