Ήταν μόλις 15 ετών όταν έκανε ολομόναχος και με τα πόδια το ταξίδι της ζωής του προς την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο. Έφθασε σε μια άγνωστη χώρα που δεν γνώριζε ούτε λέξη από τη γλώσσα. Βρήκε καταφύγιο και στήριξη στον Φιλανθρωπικό Οργανισμό «Αποστολή» και σε δύο χρόνια έγινε ο μαθητής με τους καλύτερους βαθμούς στο ελληνικό σχολείο. Ο νεαρός Hasanu Zzaman από το μακρινό Μπαγκλαντές παρέλασε σήμερα με υπερηφάνεια δίπλα στην ελληνική σημαία αποσπώντας το χειροκρότημα όλων όσοι βρέθηκαν στην παρέλαση, στο Ελληνικό.
«Είμαι τόσο χαρούμενος και πολύ υπερήφανος που είμαι σήμερα στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου», λέει ο μαθητής από το Μπαγκλαντές που παρά το εμπόδιο της γλώσσας κατάφερε να συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία στην τάξη του.
Ο Hasanu έμαθε άπταιστα ελληνικά στο «Κέντρο Εκπαίδευσης για τα Παιδιά του Κόσμου», που λειτουργεί η «Αποστολή» στο κέντρο της Αθήνας. «Όταν ήρθα στην Ελλάδα δεν ήξερα να μιλάω καθόλου τη γλώσσα. Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου και την «Αποστολή» που με βοηθούν να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Θέλω να παραμείνω στην Ελλάδα και να σπουδάσω προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών», δήλωσε.
Ο Κωνσταντίνος Δήμτσας, γενικός διευθυντής της «Αποστολής», τόνισε: «Εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμου και των ανθρώπων της «Αποστολής» θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε αυτό το παιδί από το Μπαγκλαντές. Με την πορεία και την πρόοδό του, με τη σημερινή παρουσία του δίπλα στη σημαία του σχολείου τιμά την οικογένειά του και κυρίως την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό και μας κάνει υπερήφανους. Αυτό το παιδί είναι ένας από τους «λιγότερο ευνοημένους» που αποδεικνύουν καθημερινά ότι με αγάπη και την κατάλληλη υποστήριξη μπορούν να ξεπεράσουν όλα τα εμπόδια και να κάνουν πραγματικότητα τα όνειρά τους».
Ο Ξενώνας Ασυνόδευτων Ανήλικων Προσφύγων «Εστία» του Φιλανθρωπικού Οργανισμού «Αποστολή» παρέχει υπηρεσίες υποδοχής και φιλοξενίας σε αιτούντες άσυλο/πρόσφυγες, δυναμικότητας 20 ατόμων. Αποσκοπεί στην παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής ως προς την κοινωνική ένταξή τους, δημιουργική απασχόληση, πρωτοβάθμια ιατρική φροντίδα, εκπαίδευση με την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών.