Έκκληση στους μεταφορείς να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις κάνουν οι φορείς της Βόρειας Ελλάδας, οι οποίοι υποστηρίζουν πως οι επιπτώσεις στην εγχώρια επιχειρηματικότητα και απασχόληση είναι ανυπολόγιστες.
Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης παραμένουν εγκλωβισμένα 3.700 κοντέινερ και σύντομα, όπως εκτιμάται, δεν θα υπάρχει άλλος χώρος για να στοιβαχτούν.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) Νικόλαος Πέντζος ζητά από τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων να κατανοήσουν πως «η Ελλάδα και ο κόσμος της, τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και οι ίδιοι οι επιχειρηματίες πονάνε», σημειώνοντας πως «είναι άδικο όλη η κοινωνία να πολεμά την οικονομική κρίση και να δέχεται πλήγμα από το εσωτερικό της».
Τους καλεί επιπλέον να αναλογιστούν τις ευθύνες τους και να καθίσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων οι εμπλεκόμενοι και με περισσότερη διαλλακτικότητα – και από τις δύο πλευρές – να βρεθεί η «χρυσή τομή».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) Δημήτρης Λακασάς υποστήριξε πως είναι η τρίτη φορά που η Ελλάδα επιδεικνύει ένα αναξιόπιστο «πρόσωπο» στους συνεργάτες της στο εξωτερικό και υπογράμμισε ότι το «μότο» τους είναι «που πάμε να μπλέξουμε με τους Έλληνες».
«Να αναλογιστούν τις ευθύνες τους απέναντι στη κοινωνία», ζήτησε από τους φορτηγατζήδες και ο πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μπακατσέλος και σημειώνοντας ότι η κατάσταση είναι τραγική, ανέφερε ότι, «η αγορά έχει στεγνώσει, οι πωλήσεις είναι μηδενικές και εντός των μηνών θα αποτυπωθεί στο χάρτη επιχειρηματικότητας και απασχόλησης η απόρροια της στάσης τους, με λουκέτα και απολύσεις».