Θέματα ασφαλείας και καλύτερης εξυπηρέτησης των επιβατών κρουαζιερόπλοιων, ενόψει της θερινής περιόδου, που για τις περισσότερες εταιρείες αρχίζει την Παρασκευή, εξετάστηκαν σε ευρεία σύσκεψη στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ).
Από τον ΟΛΠ ΑΕ, ανακοινώθηκε ότι θα πραγματοποιηθεί αισθητική αναβάθμιση στις αποβάθρες εξυπηρέτησης, με νέες λειτουργικές παρεμβάσεις, όπως η σήμανση πληροφόρησης, οι διαφορετικές χρωματικές ενότητες ανά προορισμό, η φύτευση πρασίνου, διαγραμμίσεις κ.ά.
Από το λιμάνι του Πειραιά διακινούνται ετησίως 15 εκατ. επιβάτες, εκ των οποίων 2,1 εκατ. τουρίστες κρουαζιέρας.
Μέσα από το αναπτυξιακό του πρόγραμμα, ο ΟΛΠ επιδιώκει την πολιτιστική και τουριστική αναβάθμιση του πρώτου λιμανιού της χώρας, με κύριο στόχο την ισόρροπη σύζευξη λιμένα και πόλης.
Στη σύσκεψη, εκτός από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ ΑΕ Γιώργο Ανωμερίτη, ο οποίος έκανε και την κεντρική εισήγηση, συμμετείχαν ο κεντρικός λιμενάρχης Πειραιά, ο πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητήριου Πειραιά, εκπρόσωποι του δήμου και των ενώσεων κρουαζιερόπλοιων, της αστυνομίας, της τροχαίας, των τελωνείων και των ταξί.