«Δεν είχε διαπιστωθεί πρόβλημα με ομίχλη άλλη φορά, ο τάπητας είναι αντιολισθηρός και δεν υπάρχουν πολλές στροφές» τονίζει στο ΑΜΠΕ-ΜΠΕ ο τομεάρχης του τμήματος λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης της εταιρείας «Εγνατία Οδός ΑΕ» Θανάσης Ματθαίου, μετά τη χθεσινή καραμπόλα που σκότωσε μία γυναίκα και τραυμάτισε 26.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι, σε περιοχές όπου ήταν ήδη διαπιστωμένο πως υπάρχει πρόβλημα ομίχλης, η Εγνατία Οδός εγκατέστησε ειδικό φωτισμό, ο οποίος προβλέπεται από μελέτες και συμβάλλει στη μείωση του προβλήματος και τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων.
Ένα σημείο στο οποίο υπάρχει ειδικός φωτισμός για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ομίχλης είναι το τμήμα Βέροια-Πολύμυλος, σε μήκος περίπου 25 χιλιομέτρων. Επίσης, ειδικός φωτισμός καλύπτει και μεγάλα τμήματα της δυτικής Εγνατίας Οδού, το τμήμα Περιστέρι μέχρι Βενέτικο.
Σύμφωνα με τον κ. Ματθαίου, η Εγνατία Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος «χωρίς παγίδες» και διαθέτει ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωσης, που προειδοποιούν τους οδηγούς για τις καιρικές συνθήκες. Οι πινακίδες, που βρίσκονται κυρίως στη δυτική Εγνατία Οδό εξαιτίας του δύσκολου κλιματολογικού και γεωγραφικού ανάγλυφου των περιοχών, ενημερώνουν τους οδηγούς για τις συνθήκες που αναμένεται να συναντήσουν στη διαδρομή τους.
Η Εγνατία Οδός, σε σχέση με άλλους αυτοκινητόδρομους, έχει ιδιαίτερες συνθήκες καθώς το δυτικό τμήμα της είναι ιδιαίτερα ορεινό και διέρχεται από περιοχές μέχρι και 1100 μέτρα υψόμετρο, είπε ο κ. Ματθαίου.