Αναχρονιστική και εκτός πραγματικότητας είναι η επιβολή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης που με τις ψήφους της πλειοψηφίας κατάφερε να περάσει στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. Πειραιά η δημοτική αρχή, όπως επισημαίνει η παράταξη «Πειραιάς Πολιτών Καθαρή Συμφωνία».
Το μέτρο πρόκειται να εφαρμοστεί σε ολόκληρο το εμπορικό κέντρο της πόλης, τη Φρεαττύδα, το Λιμάνι και το Πασαλιμάνι, με κλιμακωτή τιμολόγηση από 0,50 ευρώ έως 5 ευρώ ανάλογα με την ώρα στάθμευσης. Παράλληλα οι κάτοικοι του Α’ και του Β’ διαμερίσματος θα πρέπει να πληρώσουν 20 ευρώ προκειμένου να λάβουν την ειδική άδεια στάθμευσης.
Όπως επισημαίνει η παράταξη «Πειραιάς Πολιτών Καθαρή Συμφωνία» το γεγονός αυτό θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τους κατοίκους και επισκέπτες της πόλης του Πειραιά σε μια περίοδο που ο κάθε Έλληνας και η κάθε Ελληνίδα δοκιμάζονται σκληρά από την οικονομική κρίση που περνά η χώρα μας.
Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της παράταξης Γιάννης Μίχας επεσήμανε ότι:
«Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω τι ακριβώς είχε στο μυαλό της η διοίκηση του δήμου Πειραιά όταν έφερνε προς συζήτηση το συγκεκριμένο θέμα με την ελεγχόμενη στάθμευση. Μας προτείνουν να δεχθούμε ένα μέτρο καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα, το οποίο στην χώρα μας όπου και να έχει εφαρμοστεί έχει αποτύχει πλήρως και το οποίο θα επιβαρύνει τους Πειραιώτες με αρκετά ευρώ σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Διαφωνούμε πλήρως, οριζοντίως και καθέτως. Είναι δυνατόν να βάζουν χαράτσι 20 ευρώ στους κατοίκους τους Α’ και του Β’ διαμερίσματος για να παίρνουν λέει ετήσια άδεια στάθμευσης, για να παρκάρουν δηλαδή τα αυτοκίνητά τους στα σπίτια τους, για κάτι το οποίο υπάρχει ήδη δωρεάν; Είναι δυνατόν να χαρατσώνουν αδιακρίτως τους συμπολίτες μας που κατεβαίνουν για ψώνια στο κέντρο; Δεν ξέρουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία όσων κατεβαίνουν στο κέντρο του Πειραιά για αγορές, είναι Πειραιώτες;».
Και πρόσθεσε: «Η συγκεκριμένη πρόταση – μελέτη έρχεται από μια άλλη εποχή, ξεκινά εάν δεν κάνω λάθος από το 2008 όταν ήταν άλλες οι οικονομικές συνθήκες. Τότε τα 5 ευρώ περίσσευαν. Τώρα δεν περισσεύουν ούτε τα 50 λεπτά. Παράλληλα έχει αλλάξει και ο κυκλοφοριακός φόρτος της περιοχής. Το αναπόφευκτο κλείσιμο των καταστημάτων σε συνδυασμό με τη μείωση της αγοραστικής κίνησης έχει αλλάξει τα δεδομένα με αποτέλεσμα η ανάγκη εφαρμογής του μέτρου να μην καθίσταται τόσο αναγκαία όσο ενδεχομένως στο παρελθόν. Πρόκειται για λάθος μέτρο, για λάθος απόφαση την πλέον ακατάλληλη χρονική συγκυρία για τους συμπολίτες μας».