Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line) σχεδίασε την καμπάνια για τη νέα σειρά κρασιών Κύκνος της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε.

Η επικοινωνία της νέας σειράς κρασιών Κύκνος τοποθετεί την μάρκα στην αντίληψη του καταναλωτή σαν την ιδανική επιλογή κρασιού για το καθημερινό τραπέζι. Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα με καταχωρήσεις σε περιοδικά γεύσης, κυριακάτικα ένθετα και περιοδικά ειδικού τύπου.

Πρωταγωνιστές στο εικαστικό, ο Λευκός Κύκνος (Μοσχοφίλερο) και ο Μαύρος Κύκνος (Αγιωργίτικο) σε μινιμαλιστικό λευκό φόντο, επιδιώκοντας ισχυρό και γρήγορο branding. Αντίστοιχα, το concept «Απολαύστε ανάλαφρα» οπτικοποιείται μέσα από λευκά και μαύρα πούπουλα που αγκαλιάζουν τα μπουκάλια, προωθώντας το όνομα των κρασιών (Λευκός και Μαύρος Κύκνος). Ανάλαφρα λοιπόν, και χωρίς δεύτερη σκέψη, ο καταναλωτής καλείται να επιλέξει την συντροφιά τους, στην καθημερινή «σπιτική» γευσιγνωσία.

Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας των κρασιών, συνεχείς ενέργειες δημοσιότητας προώθησης και δημοσίων σχέσεων έχουν προγραμματιστεί για να ενισχύσουν το awareness της σειράς.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Από τη Beyond Communications
Στρατηγικός σχεδιασμός: Μαίρη Μαρίπα
Client Service: Βάσω Τσούνη
Δημιουργικό: Έφη Κορτέσση, Χριστίνα Λειβαδά

Περισσότερα λόγια για τη σειρά κρασιών:
Η σειρά περιλαμβάνει 4 προϊόντα: δυο Λευκά κρασιά με την επωνυμία Λευκός Κύκνος και δυο Ερυθρά κρασιά με την επωνυμία Μαύρος Κύκνος. Τα λευκά κρασιά είναι πρεσβευτές των ποικιλιών Μοσχοφίλερο και Ροδίτης (Πελοποννησιακοί Οίνοι με Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη). Τα δυο ερυθρά κρασιά είναι της ποικιλίας Αγιωργίτικο (Πελοποννησιακός Οίνος με Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη) και Cabernet (Οίνος Στερεάς Ελλάδας με Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη).