Τις λίγες ημέρες πιλοτικής λειτουργίας του, το ηλεκτρονικό σύστημα της εφαρμογής «Βελτιώνω την πόλη μου: αιτήματα, παράπονα και προτάσεις πολιτών» του δήμου Θέρμης στη Θεσσαλονίκη έχει δεχτεί καταγγελίες και παράπονα για λακκούβες στο οδόστρωμα, ογκώδη απορρίμματα στο πεζοδρόμιο και παράνομη στάθμευση.
Την εφαρμογή δημιούργησε ο Δήμος Θέρμης, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «People»-«Έξυπνα αστικά οικοσυστήματα ανοιχτής καινοτομίας για προώθηση μελλοντικών ψηφιακών υπηρεσιών», μαζί με τις αυτοδιοικητικές αρχές του Μπιλμπάο από την Ισπανία, της περιοχής Ιλ ντε Φρανς στο Παρίσι, από τη Γαλλία και της Βρέμης από τη Γερμανία.
Συγκεκριμένα, οι κάτοικοι ή οι επισκέπτες του Δήμου μπορούν να αναφέρουν τοπικά προβλήματα όπως πεταμένα σκουπίδια, καμένες λάμπες ηλεκτροφωτισμού, σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια, παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, παράνομα παρκαρισμένα οχήματα κλπ. Οι χρήστες μπορούν επίσης να κάνουν προτάσεις για τη βελτίωση των υποδομών της γειτονιάς τους ενώ έχουν τη δυνατότητα ακριβούς προσδιορισμού της θέσης του προβλήματος πάνω στο χάρτη και επισύναψης σχετικών φωτογραφιών.
Κάθε καταχώρηση αρχικά βρίσκεται στην κατάσταση «Υποβλήθηκε». Μόλις ο υπεύθυνος υπάλληλος του Δήμου λάβει γνώση και την προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα, η κατάσταση αλλάζει σε «Σε εξέλιξη». Τέλος, όταν το θέμα διεκπεραιωθεί η κατάσταση γίνεται «Διεκπεραιώθηκε». Ο πολίτης που έκανε την καταχώρηση ενημερώνεται με e-mail για κάθε αλλαγή της κατάστασης.
Η εφαρμογή είναι η πρώτη μιας σειράς ψηφιακών υπηρεσιών που σκοπό έχουν να ενισχύσουν το εμπορικό κέντρο της Θέρμης, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την πρόσβαση στην περιοχή της Θέρμης, δημιουργώντας συνολικά μια ευφυή συνοικία «εμπορίου-αναψυχής» στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.