Μια τολμηρή καμπάνια που αναδεικνύει την εύκολη πρόσβαση των παιδιών και εφήβων σε πορνογραφικό υλικό που αφθονεί στο διαδίκτυο, λανσάρει σήμερα η δράση Kids@Safety προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους γονείς. Με κεντρικό μήνυμα «Εύχεσαι να τις έχει δει ο άντρας σου/ η γυναίκα σου» και αναφορά σε ένα ιστορικό περιήγησης του υπολογιστή που παραπέμπει συνειρμικά σε site πορνογραφικού περιεχομένου, η ενημερωτική καμπάνια έχει στόχο να κινητοποιήσει περισσότερους από μισό εκατομμύριο έλληνες γονείς σχετικά με την ασφαλή πρόσβαση των παιδιών τους στο διαδίκτυο. Ποσοστό μεγαλύτερο του 80% παιδιών ηλικίας 10-16 ετών στην Ελλάδα έχουν καθημερινή πρόσβαση στο διαδίκτυο από μία ευρεία γκάμα συσκευών και συνδέσεων. Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα ότι σε ποσοστό 65% τα παιδιά πλοηγούνται στο διαδίκτυο από το κινητό τους τηλέφωνο ή tablet, με αγαπημένους προορισμούς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, YouTube) και καθημερινή συνήθεια την επικοινωνία μέσω εφαρμογών μηνυμάτων όπως το WhatsApp, το Snapchat και το Facebook Messenger.
Νέα καμπάνια αφύπνισης των γονέων από το Kids@Safety
Εύχεσαι να μην το έχει δει το παιδί σου
