Σειρά πρωτοβουλιών για την κατανάλωση τοπικών προϊόντων στα ξενοδοχεία της Κρήτης, κατά τη φετινή τουριστική περίοδο, ανακοίνωσε, σήμερα, το Επιμελητήριου Ηρακλείου.
Στην πρώτη συνάντηση, που είχαν τουριστικοί και παραγωγικοί φορείς, στις 23 Φεβρουαρίου, στο Επιμελητήριο Ηρακλείου, είχε αποφασιστεί η διοργάνωση κατ’ ιδίαν συναντήσεων παραγωγών και τυποποιητών κρητικών προϊόντων με τους υπεύθυνους για τις αγορές προϊόντων των ξενοδοχείων, με στόχο την άμεση σύναψη επιχειρηματικών συνεργασιών.
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που παραχώρησε σήμερα η διοίκηση του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο και ελπιδοφόρο αυτό εγχείρημα, ο πρόεδρος Μανώλης Αλιφιεράκης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «επιχειρούμε να φέρουμε στο ίδιο τραπέζι τον ξενοδόχο με τον παραγωγό, ώστε να συνεργαστούν, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον. Παράλληλα, είναι μια ευκαιρία αφενός ν’ αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο προωθούμε το τουριστικό μας προϊόν, προσφέροντας στον επισκέπτη προϊόντα που παράγει ο τόπος μας και αφετέρου να δώσουμε στα κρητικά προϊόντα τη θέση που τους αξίζει και στην τοπική αγορά».
Όπως διευκρίνισε ο κ. Αλιφιεράκης, έχουν, μέχρι στιγμής, εκδηλώσει ενδιαφέρον περισσότερες από 20 μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες και περίπου 80 παραγωγικές επιχειρήσεις απ’ όλη την Κρήτη και υπολογίζεται ότι, το Σάββατο, θα πραγματοποιηθούν 2.000 κατ’ ιδίαν επαγγελματικές συναντήσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές. «Οι προσπάθειες αυτές, γνωρίζουμε καλά ότι αποδίδουν μακροπρόθεσμα» υπογράμμισε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου και πρόσθεσε ότι«μας ενδιαφέρει να προλάβουμε τη φετινή τουριστική περίοδο αλλά και να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για καλύτερη συνεργασία στο μέλλον».
«Οι νέες συνθήκες μάς έδειξαν ότι πρέπει ν’ αλλάξουμε, πρέπει να περάσουμε από τα λόγια στις πράξεις και να στηρίξουμε τον τόπο μας με όλες μας τις δυνάμεις» δήλωσε ο Β’ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Θωμάς Φορτετσανάκης.