Η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη βελτίωση των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνδυασμό με την έλευση νέου τροχαίου υλικού, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους.
Η πρόσληψη 60 μηχανοδηγών τη νέα χρονιά στην εταιρεία, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, θα οδηγήσουν στην βελτίωση των συχνοτήτων των δρομολογίων ενώ παράλληλα, όπως είπε, θα προσληφθούν και άτομα με επιστημονική εξειδίκευση για το χρηματοοικονομικό τμήμα, το τμήμα μηχανοργάνωσης και τον στρατηγικό σχεδιασμό.
Όπως γράφει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Τσαλίδης χαρακτήρισε το 2017 «χρονιά σταθμός», καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε μέλος της Ferrovie dello Stato Italiane (FSI) μιας μεγάλης σιδηροδρομικής οικογένειας, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη δύναμη στην Ευρώπη. «Στόχος μας είναι ένα τρένο σύγχρονο, φιλικό και ασφαλές προς τον επιβάτη, υπερσύχρονο με αναβαθμισμένες υπηρεσίες, με wi-fi και υψηλές ταχύτητες».
Επιπλέον, ανέφερε πως εξακολουθεί η δέσμευση για επενδύσεις κυρίως σε τροχαίο υλικό, επενδύσεις που θα φθάσουν τα 500 εκατ. ευρώ σε περίοδο 3-5 χρόνων και προανήγγειλε την άφιξη του Διευθύνοντος συμβούλου της FSI στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα.
Παρουσιάζοντας το χρονοδιάγραμμα των σιδηροδρομικών έργων υποστήριξε ότι υπάρχει έγγραφη δέσμευση από τον ΟΣΕ ότι τέλος Ιανουαρίου θα δοθεί το τμήμα Πειραιάς-Αθήνας και σε πρώτη φάση μία γραμμή χωρίς ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Τιθορέα-Λιανοκλάδι, ενώ πλήρως η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή θα παραδοθεί στα τέλη Μαρτίου. Στο τέλος του έτους αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα έργα στο τμήμα ΣΚΑ-Λιόσια.
Τον Ιούνιο του 2018 θα φτάσει η ηλεκτροκίνηση μέχρι τη Θεσσαλονίκη (παραδίδοντας και το τελευταίο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός) ενώ στο τέλος του έτους θα έχει σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση επίσης μέχρι Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις προφορικές διαβεβαιώσεις που έχει λάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ.
Για το τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Τσαλίδης σημείωσε πως υπάρχουν τουλάχιστον 10 βραδυπορίες στις οποίες τα τρένα καλούνται να κινηθούν με ταχύτητες που μόλις φτάνουν τα 10χλμ/ώρα.