Ψήφο εμπιστοσύνης στα βιολογικά προϊόντα εξακολουθούν να δίνουν οι έλληνες καταναλωτές.
Οι βιοκαλλιεργητές, υιοθετώντας καλύτερες πρακτικές στην παραγωγή, κατάφεραν να ρίξουν το κόστος των προϊόντων τους το 2011, με αποτέλεσμα να αυξήσουν τις πωλήσεις και να διατηρήσουν τον ετήσιο τζίρο τους στα ίδια επίπεδα με το 2010 (γύρω στα 100 εκατ. ευρώ), παρά την οικονομική δυσπραγία.
Παράλληλα, σημαντική ώθηση στην αγορά βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα δίνει η τοποθέτησή τους- συσκευασμένα και φρέσκα προϊόντα- στα ράφια των σούπερ-μάρκετ, απ’ όπου υπολογίζεται ότι προέρχεται το 60% του ετήσιου συνολικού τζίρου της αγοράς.
Την ίδια στιγμή φαίνεται πως η ψαλίδα στις τιμές των βιολογικών έναντι των συμβατικών κλείνει διαρκώς.
Τώρα για τους πιο δύσπιστους καταναλωτές, καλό είναι να ζητούν πιστοποιητικά προϊόντος, που οφείλουν να έχουν οι παραγωγοί ως πειστήρια για την ασφάλεια των αγαθών που πωλούν.