Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας της Xenia 2017, η διοργανώτρια εταιρεία αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 200 hosted buyers από αγορές-στόχους για την τουριστική βιομηχανία της χώρας μας.
Απόλυτα εξειδικευμένα στελέχη του ξενοχοδειακού τομέα, όπως Hotel General Managers, F&B Managers, Commercial Managers, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και άλλοι, θα ενταχθούν στο πρότυπο πρόγραμμα Hosted Buyer της έκθεσης και θα πραγματοποιήσουν ένα σημαντικό αριθμό προσωπικών συναντήσεων με τους εκθέτες της Xenia 2017.
Οι διεθνείς αγοραστές που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα Hosted Buyer έχουν επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια και θα προέρχονται από την Κύπρο, το Ισραήλ, την Τουρκία, την Αίγυπτο, την Αλβανία, την Κροατία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και άλλες χώρες από την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.
Ειδικά για τους hosted buyers από το Ισραήλ, το ενδιαφέρον για την Xenia 2017 ήταν τόσο μεγάλο ώστε ετοιμάζεται να συγκροτηθεί μια ειδική αντιπροσωπεία που υποστηρίζεται από την Commercial Company of the Israel Hotel Association και θα απαρτίζεται από περισσότερα από 15 υψηλόβαθμα στελέχη προερχόμενα από τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων της χώρας.
Τα social media στο πλευρό της εξωστρέφειας
Με μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια ύψους 450.000 ευρώ, η Xenia 2017 κατάφερε ήδη να προσελκύσει σημαντικούς αγοραστές από 10 και πλέον χώρες της Μεσογείου και της Βαλκανικής.
Κομβικό ρόλο θα παίξουν οι digital ενέργειες τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου, με την αξιοποίηση Google ads, Facebook ads και, κυρίως, του επαγγελματικού «εργαλείου» Linked-In, η διοργανώτρια εταιρεία Forum Α.Ε. σκοπεύει μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες της έκθεσης να έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 5.000 managers και στελέχη του ευρύτερου ξενοδοχειακού και τουριστικού κλάδου από τις επιλεγμένες χώρες-στόχους.