Περίμεναν τις εκπτώσεις για να «πάρουν ανάσα». Τα ποσοστά εκπτώσεων κυμάνθηκαν από 30-70%, όμως ούτε και αυτά ήταν ικανά για να κάνουν τους καταναλωτές να ψωνίσουν.
Σύμφωνα με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου το πρώτο δεκαπενθήμερο των εκπτώσεων στην ένδυση – υπόδηση τα πρώτα στοιχεία δείχνουν μια μείωση τζίρου -12%, στον οικιακό εξοπλισμό, λευκά είδη και έπιπλα -11%, στα παιδικά βρεφικά και παιχνίδια -6%, στα καλλυντικά -φαρμακευτικά -8%, στα ηλεκτρικά – ηλεκτρολογικά -20%, στα βιβλία – χαρτικά – δώρα και εποχιακά -6%. Τα πολυκαταστήματα, επίσης, παρουσιάζουν μια σημαντική μείωση των πωλήσεών τους στα επίπεδα του -14%, ο κλάδος των αυτοκινήτων συνεχίζει με πτώση που ξεπερνά το -25%, ενώ τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων επίσης εμφανίζουν μείωση κατά – 4%.
Και η χρήση, όμως πιστωτικών καρτών, υποχώρησε στο 10% των αγορών σε σχέση με πέρσι, γεγονός που συνεχίζει να οφείλεται στην υπερχρέωση των καρτών των καταναλωτών και φυσικά λόγω των υψηλών χρεώσεων.
Η εικόνα των πρώτων εβδομάδων των φετινών εκπτώσεων δημιουργεί μια έντονη ανησυχία για τη συνέχεια και προβληματισμό για το τι μέλει γενέσθαι στην αγορά το επόμενο τρίμηνο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου – Νοεμβρίου, αφού δεν αναμένεται να αλλάξει προς το καλύτερο η ασθενική ζήτηση και η καταναλωτική εμπιστοσύνη το επόμενο διάστημα.