Ένα από τα βασικότερα λάθη που γίνονται στην εξυπηρέτηση είναι κατά το καλωσόρισμα σε ένα κατάστημα εστίασης, ωστόσο ακολουθούν αρκετά ακόμα κατά τη διάρκεια της παραμονής ενός πελάτη στο χώρο, μερικά εκ των οποίων αναφέρουμε στη συνέχεια. Ποιος άλλωστε δεν έχει βρεθεί αντιμέτωπος με συγκεκριμένες ερωτήσεις κατά την είσοδό, την παραμονή ή την έξοδό του από μία καφετέρια ή ένα εστιατόριο, η οποία ενδεχομένως τον έχει κάνει να αισθανθεί άβολα;
Στη συνέχεια παραθέτουμε βασικά λάθη που γίνονται κατά την εξυπηρέτηση ενός πελάτη:
1. Κατά την είσοδο σε ένα μαγαζί: Πόσα άτομα είστε; Σε αυτή την περίπτωση είναι προτιμότερη μία εγκάρδια καλησπέρα, υπό την έννοια ότι δίνει την αίσθηση στον πελάτη ότι είμαστε οι οικοδεσπότες και τον βάζουμε στο σπίτι μας. 2. Είστε μόνο ένας; Προτιμότερο θα ήταν μία ερώτηση της μορφής: «Θα δειπνήσετε μόνος σας;», ώστε να κάνουμε αυτόν που έχουμε απέναντί μας να νιώσει πιο άνετα. 3. Όταν γεμίζουμε ένα ποτήρι με νερό, είναι καλύτερα να το σηκώνουμε από το τραπέζι παρά να το γεμίζουμε ενώ βρίσκεται πάνω σε αυτό. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr