Η Nissan στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας «Innovation that Excites» (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια «Generation N» αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Επιλέχθηκαν 20 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της Generation N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Μέσα από 20 σύντομα βίντεο οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσιάζουν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους. Το κοινό καλείται να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με την Ν. Ι. Θεοχαράκης (εισαγωγείς της φίρμας) να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα αυτοκίνητο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους. Ανάλογα με τη φύση της δράσης του κάθε διαγωνιζομένου θα δοθεί και το κατάλληλο όχημα μέσα από τον πλήρη στόλο της εταιρίας. Την ίδια στιγμή, όσοι από το κοινό ψηφίζουν, θα μπαίνουν στην κλήρωση για 3 μεγάλα ταξίδια στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου Φρανκφούρτης.
Οι 20 εκπρόσωποι της Generation N, είναι οι εξής:
Αλέξανδρος Καραδήμος
Ο Αλέξανδρος Καραδήμος είναι από αυτούς τους 18χρονους που βλέπουν μπροστά. Σχεδίασε μια διαδικτυακή πλατφόρμα για το νοσοκομείο του μέλλοντος. Ένα e-hospital που θα περιλαμβάνει ένα ρομποτικό μηχανισμό για τη διεξαγωγή χειρουργικών επεμβάσεων από απόσταση, καθώς και έναν εκτυπωτή 3D κατάλληλο για εκτύπωση βιολογικού υλικού. Η καινοτομία του τον έφερε στον δρόμο της Google, αφού μπήκε στη λίστα των 25 περιφερειακών νικητών του διεθνούς διαγωνισμού επιστήμης του τεχνολογικού κολοσσού. Ο Αλέξανδρος είναι ένας ξεχωριστός εκπρόσωπος της Generation N.
Prom Racing Team
Μία ομάδα φοιτητών του ΕΜΠ δείχνει τον δρόμο για την καινοτομία. Η ομάδα τους, Prom Racing Team δημιούργησε ένα αγωνιστικό μονοθέσιο στα πρότυπα της Formula 1, που έχει κερδίσει ήδη διεθνείς διαγωνισμούς και συνεχίζει να παίρνει μέρος σε διεθνείς φοιτητικούς αγώνες. Η Prom Racing Team είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για το τι πραγματικά σημαίνει Generation N.
Ορέστης Παπαϊωάννου
+2Feet
Χρήστος Κουτούλιας
Χυμοί Verve
Η Κέλλυ και η Μάρθα Χατζηγιάννη συνδύασαν την αγάπη τους για την υγιεινή διατροφή, με την καινοτόμο επιχειρηματικότητα και έτσι δημιούργησαν τους χυμούς Verve. Η Verve Juices είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που παρασκευάζει, εμφιαλώνει και διαθέτει χυμούς από λαχανικά, φρούτα και βότανα με τη μέθοδο της ψυχρής έκθλιψης, χάρη στην οποία διατηρούνται αναλλοίωτες όλες οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά των πρώτων υλών. Η Κέλλυ και η Μάρθα αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της Generation N.
Finest Roots
Ο Μάνος Σμυρλάκης και ο αδερφός του Νικόλας, δημιούργησαν τη Finest Roots μια επιχείρηση που φέρνει ξανά το λικέρ στο προσκήνιο. Πρόκειται για προϊόντα φυσικής εκχύλισης χωρίς προσθήκες τεχνητών ουσιών και αρωμάτων και αυτό αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Τα δύο αδέρφια πρόσφατα είδαν την Finest Roots να κερδίζει ένα από τα 8 βραβεία «Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2016». Δύο πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.
Βύρωνας Κοκκαλάνης
Γεννημένος στην Αθήνα, στις 19 Αυγούστου 1985, ο Βύρων Κοκκαλάνης, προπονείται και αγωνίζεται αποκλειστικά στην ιστιοσανίδα (Mistral ως το 2004 και RSX στη συνέχεια) από τη νεαρή ηλικία των 13, πάντα με τον ίδιο προπονητή, τον Δημήτρη Πηλιχό. Στην ηλικία των 32 ετών σήμερα, ο Βύρωνας έχει πολλές και σημαντικές διακρίσεις που τον κάνουν έναν από τους πιο επιτυχημένους αθλητές ιστιοσανίδας στη χώρα μας. Ένας αθλητής παράδειγμα, ένας άξιος εκπρόσωπος της Generation N.
LeadCompass
Η Φιλοθέη Ματσίγκου είναι μια νέα επιχειρηματίας και δημιουργός της LeadCompass. Μιας επιχείρησης που έχει όραμα να αποτελέσει τον κορυφαίο φορέα επαγγελματικού προσανατολισμού σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η LeadCompass ξεχωρίζει χάρη στις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης και ανάπτυξης, όπως η βιωματική, η κβαντική και η μαιευτική θεωρία, με σκοπό να βοηθήσει τους νέους να διαπρέψουν στην ζωή τους. Η Φιλοθέη είναι μια άξια εκπρόσωπος της Generation N.
Brainance
Πάνος Τριανταφύλλου
Ομάδα Infinite Racing
Instalaw
Το Instalaw είναι μια καινοτόμος διαδικτυακή πλατφόρμα για την παροχή on-demand νομικών υπηρεσιών, με στόχο να παρέχει σε όλους τους πολίτες εύκολη και άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένους δικηγόρους, οποιαδήποτε στιγμή, από οποιοδήποτε μέρος. Πίσω από την ιδέα, βρίσκεται η 27χρονη Μυρτώ Τσίμα. Μαζί με την ομάδα της, και προσθέτοντας όλο και περισσότερες εφαρμογές και υπηρεσίες, έχει ως στόχο να δημιουργήσει, με την βοήθεια της τεχνολογίας, ένα εκσυγχρονισμένο μοντέλο παροχής νομικών υπηρεσιών κατά παραγγελία. Η Μυρτώ καινοτομεί και φανερώνει τις δυνατότητές της, ως εκπρόσωπος της Generation N.
Elektronio
Δύο νέοι από τη Θεσσαλονίκη, με όραμα τον ιδανικό τρόπο αστικής μετακίνησης, ο Παντελής Ζάρκος και η Άννα Χλιούρα ίδρυσαν το 2015 την start -up εταιρεία ποδηλάτων Elektronio και δημιούργησαν το Play. Το πρώτο τρίτροχο, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, χειροποίητο και με ιδιαίτερο ντιζάιν ποδήλατο. Το Play, απευθύνεται σε άτομα που κινούνται στην πόλη και αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο μεταφοράς. Η Elektronio έχει λάβει διακρίσεις και βραβεία σε διαγωνισμούς για start-ups, ενώ έχει ακόμα και πολλές συμμετοχές σε επιχειρηματικά φεστιβάλ. Ο Παντελής και η Άννα είναι δύο αυθεντικοί εκπρόσωποι της Generation N.
Veggie It
Το Veggie It είναι ένα γευστικό, υψηλής θρεπτικής αξίας γεμιστό μπισκότο με λυοφιλιωμένα λαχανικά και β-γλυκάνη, που δημιούργησε η ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Η υψηλή θρεπτική αξία αυτού του καινοτόμου προϊόντος διατροφής, οφείλεται στο ότι τα λαχανικά της γέμισης δεν έχουν υποστεί θερμική επεξεργασία. Επίσης, είναι ελεύθερο γλουτένης, ενώ παράλληλα η προσθήκη β-γλυκάνης από βρώμη συμβάλλει τόσο στη μείωση της χοληστερόλης και της γλυκόζης στο αίμα όσο και στη βελτίωση της υγείας του γαστρεντερικού συστήματος. Το Veggie it πήρε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό ECOTHOPHELIA (Εθνικός Διαγωνισμός Οικολογικών – Καινοτόμων Προϊόντων). Μια ξεχωριστή συμμετοχή από μια ομάδα που δικαιωματικά ανήκει στην Generation N.
Phee
Ithaca
Ο 22χρονος Θάνος Σπηλιόπουλος μαζί με την ομάδα του δημιούργησαν το ITHACA, μία κινητή μονάδα με την οποία πλένουν ρούχα αστέγων σε διάφορα σημεία της πόλης για να καλύψουν τη βασική ανάγκη της υγιεινής αλλά και της αξιοπρέπειας των συνανθρώπων μας. Το εγχείρημα μπήκε σε εφαρμογή to 2016 και η δραστηριότητα του ITHACA διαρκώς επεκτείνεται. Ο Θάνος Σπηλιόπουλος με την πλούσια κοινωνική δράση που παρουσιάζει, αποτελεί έναν άξιο εκπρόσωπο της Generation N.
Θ. & Γ. Βασιλόπουλος
Ethelon
Η Volunteer4Greece και η GloVo-Global Volunteers Platform, δύο οργανώσεις που αναδεικνύουν την αξία του εθελοντισμού, ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν την Ethelon. Η συνεργασία μεταξύ τους οδηγεί σε μία βάση εθελοντών που αποτελείται από νέους ενεργούς ανθρώπους πρόθυμους να προσφέρουν κοινωνικά, έναν μεγάλο αριθμό συνεργαζόμενων MKO, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες. Η Εthelon, αποτελεί το σημείο συνάντησης και εφαρμογής στην πράξη όλων όσων συστήνουν την έννοια του εθελοντισμού. Οι άνθρωποί της είναι άξιοι εκπρόσωποι της Generation N.
Effect
Η Effect είναι μια καινοτόμος κοινωνική επιχείρηση στο χώρο της εκπαίδευσης που δημιουργήθηκε από 2 φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τον Σωτήρη Μπαράτσα και τη Μαριάνθη Νίκα. Φιλοδοξία της Effect είναι να αντιμετωπίσει ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της χώρας μας, τη νεανική ανεργία. Το Μάιο του 2015 βραβεύτηκε σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με το Social Impact Award. Ο Σωτήρης και η Μαριάνθη είναι πραγματικοί εκπρόσωποι της Generation N.