Την Λευκή Νύχτα του περασμένου Αυγούστου, θα ήταν πολύ δύσκολο να την ξεπεράσει η χθεσινή Black Friday, αλλά, αν και πρόκειται για μια πρωτοβουλία στην οποία συμμετείχαν μεμονωμένα κάποια καταστήματα, ο κόσμος την «τίμησε». Του ανταποκριτή μας από το patrisnews.com στην Ηλεία Ο όρος Black Friday επινοήθηκε στη δεκαετία του 1960 για να σηματοδοτήσει την έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών στην Αμερική. Τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις των καταστημάτων ήταν χειρόγραφα και τα καταστήματα είχαν δύο χρώματα μελανιού για να καταγράφουν τα στοιχεία. Με κόκκινο γράφονταν οι ημέρες με αρνητικό ισολογισμό πωλήσεων και με μαύρο οι ημέρες με κέρδη. Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη – αμέσως μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών – ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους.
Στον Πύργο
Η «Μαύρη Παρασκευή» εφαρμόζεται για δεύτερη φορά στην Ελλάδα και φέτος, αρκετά καταστήματα του Πύργου -όχι μόνο μεγάλες αλυσίδες- αποφάσισαν να συμμετάσχουν και, απ’ ότι φάνηκε, τους βγήκε σε καλό. Αν και ως εκπτωτική ημέρα, δεν είναι τόσο διαδεδομένη στην περιοχή, ωστόσο, η διαφήμιση από την πλευρά των επαγγελματιών του τόπου, έφερε και χαμόγελα. Αρκετοί ήταν εκείνοι που, τόσο το πρωί, όσο και -ιδιαίτερα- το απόγευμα, βγήκαν στην πόλη, έκαναν τις βόλτες και τα ψώνια τους, εκμεταλλευόμενοι τα αρκετά υψηλά ποσοστά εκπτώσεων των καταστημάτων. Έτσι, η χθεσινή Παρασκευή, αν και «Μαύρη» έφερε αρκετά χαμόγελα στην αγορά και την ελπίδα για ακόμα περισσότερα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, ενόψει των Χριστουγέννων, για τα οποία ο χρόνος έχει ήδη αρχίσει να μετρά αντίστροφα. Περισσότερα νέα για την Ηλεία στο patrisnews.com