Εάν σας ενδιαφέρει να εκπλήξετε τους πελάτες αλλά αναρωτιέστε τι μπορείτε να βελτιώσετε για να δημιουργήσετε μία θετική εντύπωση, που θα διαρκέσει, μπορείτε να το καταφέρετε με τους παρακάτω τρόπους:
1. Εκπαιδεύστε κατάλληλα το προσωπικό
Σίγουρα έχει μεγάλη σημασία να προσφέρετε στους πελάτες σταθερή εξυπηρέτηση, που να είναι επαγγελματική αλλά και φιλική, ωστόσο για να τους εκπλήξετε πρέπει να πάτε ένα βήμα πιο πέρα, και να παροτρύνετε το προσωπικό να έχει πιο προσωπική σχέση μαζί τους. Η εξυπηρέτηση είναι σημαντικό να γίνεται πιο προσωπική και αυτό μπορεί να γίνει, εάν το προσωπικό γνωρίσει καλύτερα τους πελάτες, τους χαιρετάει με το όνομά τους και θυμάται γαστρονομικές προτιμήσεις τους. Διαβάστε το θέμα στο supply.gr