Η επιτυχία της Eurosender βασίζεται στην καινοτόμο πλατφόρμα της, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερες τιμές για εκείνους, σε συνεργασία με τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες courier που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη.
Για την Eurosender, στην Ελλάδα το κοινό-στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες οι οποίες λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή/και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η Eurosender θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους, που έχουν συγγενείς που ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.
Έχοντας ξεκινήσει μόλις πριν από δύο χρόνια στη Σλοβενία, η Eurosender έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να αναπτύξει τη δραστηριότητά της σε 26 ευρωπαϊκές χώρες, απαντώντας αποτελεσματικά στην ανάγκη των επιχειρήσεων και των ιδιωτών καταναλωτών για μία πλατφόρμα αποστολών που να συγκεντρώνει τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες courier στην Ευρώπη, να εξυπηρετήσει το ευρύ κοινό, και να προσφέρει σαφώς χαμηλότερες τιμές για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Συγχρόνως, η πλατφόρμα καταρρίπτει κάθε γλωσσικό εμπόδιο ενώ μπορεί και υπολογίζει αυτόματα την τελική τιμή τής αποστολής, μία απλή ανάγκη, η οποία όμως δεν μπορούσε έως σήμερα να εξυπηρετηθεί εύκολα και έγκαιρα.
Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά της ως μία start up πλατφόρμα που δημιουργήθηκε αρχικά για εξυπηρετεί αποκλειστικά σπουδαστές και ομογενείς, η Eurosender έχει ήδη καταφέρει να συγκεντρώσει επενδύσεις ύψους σχεδόν €600.000 συνολικά, από επενδυτές όπως ένα από τα μεγαλύτερα γερμανικά media group, το ProSiebenSat 1, την ERGO, έναν από τους σημαντικότερους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρώπης καθώς και το fund Silicon Gardens, γεγονός που έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Επιπλέον, όμιλος Σλοβένων επιχειρηματιών επένδυσε στην Eurosender πρόσφατα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποτιμάται αυτή τη στιγμή συνολικά στα 5 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία αναμένει αυτή τη στιγμή την εισροή σημαντικών κεφαλαίων, γεγονός το οποίο αναμένεται να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επενδυτές, ενώ μία μεγάλη μερίδα αυτών των κεφαλαίων θα διοχετευθεί στην ελληνική αγορά για την ανάπτυξή της σε αυτήν.
Η Eurosender είναι πολύ υπερήφανη για τα ιδιαιτέρως χαμηλά κόστη αποστολής τα οποία παρέχει, τα οποία μπορεί να είναι και 70% πιο χαμηλά από μία standard υπηρεσία courier, λόγω του μεγάλου όγκου αποστολών τις οποίες συγκεντρώνει. Για παράδειγμα, ένα πακέτο 20 κιλών από την Ελλάδα στην Γερμανία κοστίζει 31,75 ευρώ, ενώ από την Ελλάδα στην Αγγλία το κόστος είναι €32,12. Σε περίπτωση που το πακέτο υπερβαίνει τα 50 κιλά, γίνεται ειδική προσφορά.
«Ο στόχος μας για τα επόμενα τρία χρόνια είναι να γίνουμε ο κύριος προμηθευτής μεταφορών της ελληνικής αγοράς, για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και e-shops. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και αισιόδοξοι για το λανσάρισμά μας στην Ελλάδα, με δεδομένη την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που μπορούμε να προσφέρουμε σε επιχειρηματικούς πελάτες. Εξασφαλίζουμε δηλαδή χαμηλότερα κόστη, εύκολη χρήση, εξοικονόμηση χρόνου, ευκολία στο order tracking, όλα μέσα από μία εύχρηστη πλατφόρμα για door to door μεταφορές χωρίς κόπο. Για τους ιδιώτες πελάτες μας, με συγγενείς και φίλους, που σπουδάζουν ή εργάζονται στο εξωτερικό, τα προτερήματα από τη χρήση της πλατφόρμας μας είναι εξίσου σημαντικά», είπε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager της Eurosender για την Ελλάδα.