Ο σταθμός Αθηνών της Singapore Airlines, ο οποίος εξυπηρετείται από την Olympic Handling, αναδείχτηκε και βραβεύτηκε 1ος σε κατηγορία αεροδρομίων από την εταιρία για την περίοδο Απριλίου 2010 – Μαρτίου 2011.
Η βαθμολογία βασίστηκε στην απόδοση του σταθμού καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου, όπως αυτή απεικονίζεται στα ερωτηματολόγια της Singapore Airlines που διανέμονται στους επιβάτες κατά την διάρκεια της πτήσης.
Οι παράγοντες που διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα είναι: ακρίβεια στην άφιξη και αναχώρηση των πτήσεων, απόδοση στην παράδοση των αποσκευών, μέση διάρκεια παραμονής στο check-in, μέση διάρκεια παραμονής στις Θύρες πριν την επιβίβαση, υπηρεσίες αίθουσας διακεκριμένων επιβατών, καθυστερήσεις πτήσεων και όγκος ευχαριστήριων επιστολών. Το βραβείο αυτό αποδεικνύει την προσήλωση και αποτελεσματικότητα της Olympic Handling στην παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών στην επίγεια εξυπηρέτηση στους πελάτες της.
Η Olympic Handling, κορυφαία εταιρία παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και η μοναδική με παρουσία στα 39 αεροδρόμια της χώρας, κατά τη διάρκεια του 2010 προσέφερε υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης σε περισσότερες από 97.000 πτήσεις, με τις οποίες μεταφέρθηκαν περισσότεροι από 14 εκατομμύρια επιβάτες.