Πριν δύο ημέρες, ο Όμιλος Louis, με ανακοίνωσή του, είχε αναφέρει πως «το νέο θεσμικό πλαίσιο, που ισχύει αυτή τη στιγμή με την άρση του καμποτάζ, καθιστά τα κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία καθόλου ανταγωνιστικά, αφού είναι εμφανής η ανισότητα που διαμορφώνεται κυρίως στα λειτουργικά έξοδα, συγκρινόμενα με αντίστοιχα πλοία άλλων σημαιών».
Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί θέμα με την αλλαγή σημαίας στα πλοία υπό τη διαχείριση της Louis Hellenic Cruises.
Με νέα, σημερινή, ανακοίνωση, ο όμιλος ξεκαθαρίζει τα εξής:
«Κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε, ο υπουργός ΘΥΝΑΛ, Γιάννης Διαμαντίδης, έδειξε πλήρη κατανόηση και ενδιαφέρον για το πρόβλημα του ΝΑΤ που ταλανίζει την εταιρεία εδώ και έξι περίπου χρόνια. Πρότεινε και συμφωνήσαμε το ζήτημα να παραπεμφθεί για γνωμοδότηση στο Νομικό Συμβούλιο του κράτους. Ήταν μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις που φορείς της Πολιτείας έδειξαν τέτοιο ζήλο και ενδιαφέρον για την επίλυση του προβλήματος αυτού.
Από την πλευρά μας, έχουμε αποδείξει έμπρακτα από το 2005 τη στήριξή μας στην ελληνική σημαία, καθώς η εταιρεία μας ήταν αυτή που ουσιαστικά αναβίωσε την ελληνική κρουαζιέρα και συνεισέφερε στην Ελληνική οικονομία άνω των 300 εκατομμυρίων ευρώ. Όλα αυτά τα χρόνια -με αποκορύφωμα τη χρονιά που πέρασε- καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε έναν ανταγωνισμό που λειτουργεί υπό ευνοϊκότερες συνθήκες, οι οποίες παρέχουν στα κρουαζιερόπλοια υπό ξένη σημαία σημαντικά πλεονεκτήματα και καθιστούν το έργο μας ολοένα και πιο δύσκολο. Ενόψει αυτών, η αλλαγή σημαίας επιβάλλεται προκειμένου να καταστεί δυνατή η συνέχιση της παρουσίας μας στο χώρο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε, όπως κάνουμε τόσα χρόνια, στον Ελληνικό τουρισμό και την εθνική οικονομία.
Η εταιρεία μας εκτιμά ιδιαίτερα τις ικανότητες των ελλήνων ναυτικών και θα συνεχίσει να τους εμπιστεύεται κάτω από οποιαδήποτε σημαία, για αυτό και δεν αποκλείει την επανεξέταση του θέματος, μόλις υπάρξουν οι κατάλληλες θεσμικές προϋποθέσεις».