Με τη λειτουργία της διαδικτυακής πύλης «MyEyathPortal», στη διεύθυνση portal.eyath.gr η ΕΥΑΘ ΑΕ εγκαινίασε το νέο πακέτο ηλεκτρονικών υπηρεσιών που δημιούργησε, με στόχο την απομακρυσμένη και ασύγχρονη εξυπηρέτηση των καταναλωτών της, μέσω TAXIS.
Πρόκειται για τη δημιουργία ατομικού ηλεκτρονικού φακέλου για κάθε καταναλωτή, που όπως αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η ΕΥΑΘ ΑΕ, δίνει τη δυνατότητα για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση με βελτιωμένη εμπειρία αλληλεπίδρασης κι επικοινωνίας, εξατομικευμένη πληροφορία, δυνατότητα για σύγχρονες ηλεκτρονικές πληρωμές κι όλα αυτά υπό την «ομπρέλα» αυθεντικοποίησης (authentication) του TAXIS.
Στόχος να μειωθεί η γραφειοκρατία με την προσκόμιση λιγότερων δικαιολογητικών και εγγράφων
Στόχος της εταιρείας, είναι να μειωθεί η γραφειοκρατία με την προσκόμιση λιγότερων δικαιολογητικών και εγγράφων. Οι διαδικτυακές υπηρεσίες είναι ήδη διαθέσιμες από κινητές συσκευές και σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία και η αντίστοιχη εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα, όπως σημειώνεται σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.
Σε πρώτη φάση, ο καταναλωτής μπορεί να επικαιροποιήσει τις καρτέλες υδροληψίας του, να πληρώσει τον λογαριασμό του και να έχει πρόσβαση στο ιστορικό πληρωμών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, μέσω οποιουδήποτε καναλιού (ταμείο, portal, τράπεζα, σουπερμάρκετ κ.λπ).
Πρόσβαση, μπορεί να έχει και σε όλες τις καρτέλες/παροχές του, με επιπλέον διαθέσιμα στοιχεία, όπως τιμολόγιο σύνδεσης (κοινωνικό, επαγγελματικό, βιομηχανικό ή οικιακό), κατάσταση σύνδεσης (κανονική, υπό αφαίρεση, αφαίρεση, υπό ακύρωση), μετρήσεις καταναλώσεων και λογαριασμούς. Επίσης, ο καταναλωτής έχει πρόσβαση σε ενημερωτικό υλικό, στατιστικά καταναλώσεων, λογαριασμούς που πρόκειται να λήξουν, υδρόμετρα που πρόκειται να αφαιρεθούν ή να ακυρωθούν λόγω χρεών, ενώ θα έχει ενημέρωση και για προτάσεις διακανονισμού χρέους και θα δέχεται υπενθυμίσεις για επικείμενα ραντεβού.
Στη νέα διαδικτυακή πύλη της ΕΥΑΘ, ο καταναλωτής μπορεί να δηλώνει όλες τις βλάβες ύδρευσης – αποχέτευσης, να παρακολουθεί την εξέλιξη των δηλώσεών του, να έχει πρόσβαση στο ιστορικό όλων αυτών και φυσικά να βλέπει τις διακοπές ύδρευσης (προγραμματισμένες – έκτακτες) που «τρέχουν» στο Πολεοδομικό Συγκρότημα. Επιπλέον, μέσω της διαδικτυακής πύλης, οι καταναλωτές της εταιρείας μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις διακοπής και μεταβίβασης υδροληψίας, να επιλέξουν τον τρόπο αποστολής λογαριασμού (ηλεκτρονικά, έγχαρτα ή και τα δύο), ενώ σύμφωνα με την εταιρεία, σταδιακά θα προστίθενται επιπλέον αιτήσεις/υπηρεσίες καταργούμενες, ταυτόχρονα, από τη σχετική λίστα του ιστότοπου της ΕΥΑΘ.